Abarth 695 75° Anniversario означува крај на една ера
Пред целосно да се посвети на електричната мобилност, Abarth лансира ново јубилејно специјално издание на 695 базирано на стариот мотор со внатрешно согорување. Наречен Abarth 695 75° Anniversario, станува збор за најновото во серијата на специјални изданија.
Ова конкретно издание го одбележува 75-тиот роденден на марката, со ограничено производство од 1.368 единици што го симболизира капацитетот на широко користениот мотор 1.4 T-Jet (1.368 цм3) додека се подготвува за неговото конечно пензионирање.
На прв поглед, Abarth 695 75° Anniversario изгледа помалку впечатлив од 70° Anniversario лансиран пред пет години, бидејќи не доаѓа со широките продолжетоци на браникот или со прилагодливото крило со исправено седење. Наместо тоа, на покривот има огромна скорпија која го надополнува натписот Abarth и налепниците на профилот. 17-инчните алуминиумски тркала се исто така обработени во златна боја, во контраст на црната боја и сатенските црни акценти.
Внатре, контролната табла е покриена со црна алкантара, што одговара на инсертите на карбонските седишта на Sabelt. Има златен амблем 75° Anniversario зашиен на интегрираните потпирачи за глава, алуминиумските педали и повеќе карбонски облоги на воланот. Опремата вклучува 7-инчна инфозабава, звучен систем Beats Audio и автоматска контрола на климата. Сепак, оние кои се во потрага по најнова технологија најверојатно ќе се одлучат за многу поновите 500e и 600e.
Крај на една ера
Специјалното издание се напојува со моторот 1.4 T-Jet кој се наоѓа под хаубата на сите модели на Abarth вклучувајќи ги сериите Punto, 500, 595 и 695 од 2007 година. Во овој случај, тој е опремен со Garrett турбополнач GT 1446, кој произведува 180 КС и 250 Nm вртежен момент.
Како и кај претходните вакви верзии на хот хечот, 75° Anniversario е опремен со активен издув на вентилот Record Monza. Тој, исто така, ги добива амортизерите Koni FSD на двете оски, што ги подобрува неговите способности за свиоци.
Abarth 695 75° Anniversario е веќе достапен за нарачка на европските пазари, претставувајќи ја најскапата понуда на брендот со погон на внатрешно согорување.