Aito M9 е луксузен SUV од Huawei
Huawei, преку заедничката компанија Seres, го лансираше најновиот луксузен SUV во својата понуда, моделот Aito M9
Aito, заеднички бренд на Huawei и Seres, го лансираше нивниот водечки SUV со шест седишта наречен M9. Електрифицираниот модел е исполнет со секакви технолошки карактеристики, вклучувајќи ја најновата технологија на Huawei, голем број на екрани и два проектори кои можат да понудат кино искуство во и надвор од возилото.
M9 е голем SUV со модерни стилски знаци и елегантна каросерија. Врвот се високотехнолошките фарови кои потсетуваат на седанот Luxeed S7 на Huawei. Единиците за осветлување имаат адаптивна Matrix LED технологија и можат да идентификуваат пешаци и други возила, додека интегрираниот проектор може да ја претвори секоја рамна површина во дисплеј од 100 инчи.
Ентериер исполнет со екрани
Внатре во кабината има ласерски проектор и 32-инчен панел што може да се повлече, што им овозможува на задните патници да уживаат во филмови, игри или ТВ емисии од удобноста на нивните седишта.
Контролната табла на Aito M9 е слична на хиперекранот на Mercedes, со три дисплеи. 12,3-инчниот дигитален инструмент кластер, 15,6-инчниот централен инфозабавен екран и 16-инчниот екран на совозачот се комбинирани со 75-инчен head-up дисплеј и уште четири таблети за секој од задните патници (покрај ласерскиот проектор), сите работат на системот HarmonyOS 4 на Huawei. Звучното искуство е исто така уникатно, благодарение на аудио системот на Huawei со 25 звучници од 2.080 вати и технологијата за активно намалување на шумот.
Внатрешноста на кинескиот теренец со 6 седишта може да се трансформира според потребите на патниците, како што е прикажано во официјалната галерија која прикажува конфигурација на двоен кревет. Сите седишта се електрично управувани, при што повеќето од нив нудат функции за прилагодување, греење и вентилација во 14 насоки. Во однос на безбедноста, Aito M9 е опремен со 27 сензори и го има најновиот систем Huawei ADS 2.0.
Две верзии
Aito M9 има димензии од 5.230 милиметри во должина, 1.999 мм во ширина и 1.800 мм во висина, со меѓуоскино растојание од 3.110 мм. И покрај големината, има коефициент на отпор од 0,264 Cd, што е доста импресивно за сегментот. Според официјалната веб-страница на Aito, структурата Xuanwu се одликува со леан челик, додека Autohome известува дека телото е 80% од алуминиумска легура.
Aito најави две опции за погонски склоп за M9 – целосно електричен и со продолжен опсег. Електричната верзија е опремена со двојни електрични мотори кои произведуваат комбинирана моќност од 530 КС и комплет батерии од 97,7 kWh од CATL што овозможува досег на 630 километри. Од друга страна, верзијата со продолжен опсег има турбо 1,5-литарски мотор/генератор под хаубата, двојни електромотори со комбинирана моќност од 496 КС и батерии од 42 kWh или 52 kWh од CATL. Оваа поставка испорачува комбиниран опсег помеѓу 1.362-1.402 километри со целосно наполнета батерија и полн резервоар со гас.
Новиот модел е произведен од Seres, а Huawei го снабдува електричниот погон, сензорите, инфозабавата итн. Како што сугерира неговото име, M9 е позициониран над постоечките теренци M5 и M7.
Aito M9 е веќе достапен за нарачка во Кина, каде што има цена помеѓу 469.800 ¥ (околу 62.000 евра) и 569.800 ¥ (75.000 евра). Првите испораки се очекуваат на почетокот на 2024 година.