Alpine A290 е најава за електричната иднина на брендот
Новиот Alpine A290 користи еден мотор што ги движи предните тркала, достигнува „стотка“ за 6,4 секунди и може да помине 380 километри со едно полнење
Alpine го претстави целосно електричниот A290 GT, мал автомобил кој е најава за нешто огромно за спортскиот подбренд на Renault.
Имено, Alpine се обврза да лансира седум електрични возила до 2030 година, вклучително и електрична замена за A110, плус кросовер теренци што треба да бидат лансирани и во САД. Но, првиот модел што пристигнува е A290, хот хеч верзија на новиот целосно електричен, ретро стилизиран Renault 5 E-Tech.
Најбрзиот Renault 5 има електричен мотор од 150 PS што ги придвижува предните тркала, додека A290, кој беше претставен на трката 24 часа во Ле Ман во Франција, испорачува 220 КС и 300 Nm во својата најмоќна форма на GT Performance, што овозможува забрзување од место до „стотка“ за 6,4 секунди. Помалку моќниот модел, со ознака A290 GT, генерира 180 КС и 285 Nm, а му треба секунда подолго за да достигне до 100 км/ч.
Она што му дава дополнителен впечаток за брзината е изборот на два дигитални саундтракови кои тврдат дека се базирани на природните звуци на електричниот мотор на A290.
И покрај дополнителната моќност и искушението истата да се користи, Alpine сепак остана со истата батерија од 52 kWh понудена во Renault 5 E-Tech со повисоки спецификации за двете A290 варијанти. Сето ова, плус некои алуминиумски делови кои помогнаа да се одржи максималната тежина на 1.479 киломграми, значи дека опсегот страда.
Renault наведува опсег од 400 километри за 5 E-Tech, што се намалува на 380 километри за Alpine моделите. Стапката на полнење од 100 kW DC значи дека полнењето од 15-80 проценти на A290 трае 30 минути.
Дизајн
Стандардните Renault 5 E-Tech веќе изгледаат прилично наменски благодарение на неговите издлабени линии и аголните испакнати браници, додека A290 добиваат траги 60 милиметри пошироки и имаат 19-инчи тркала достапни во два различни дизајни. И двата автомобили добиваат сопирачки со четири клипа од Brembo.
Alpine, исто така, примени свои стилски детали за A290, вклучувајќи ги погонските светла во облик на Х поставени во решетката, X-мотивите во фаровите, длабокиот преден браник и трите ленти пред задните тркала. Како и Renault 5 на кој се базира, A290 е хечбек со пет врати, но дизајнерите направија да изгледа како хечбек со две врати со тоа што ги сокрија рачките на задните врати во аголот на прозорецот покрај C-столбот.
Внатре, основната архитектура на контролната табла, вклучително и 10,1-инчен инфозабавен екран, е пренесена од Renault 5, но Alpine додава свои спортски педали, па дури и сет копчиња за избирање на менувачот на долната конзола, исто како оние кои се наоѓаат кај спортскиот автомобил А110. Има и волан по нарачка, чие копче за престигнување „OV“ ги испорачува максималните 220 КС веднаш. Тука е и копчето за префрлање помеѓу четирите регенски нивоа на A290.
Верзии
А290 со 180 КС доаѓа во GT или GT Premium облога, поубавата со црн покрив, Alpine сини шапи, Nappa кожа и премиум hifi, додека автомобилот со 220 КС нуди црвени шапи и специјални Michelin Pilot Sport 5 гуми во GT Performance нивото, или може да се нарача како GTS, на кој се додаваат GT Premium опциите.
Alpine не ја откри целосната цена, но вели дека A290 ќе чини од 38.000 евра. Автомобилите ќе бидат достапни за нарачка од ова лето.
Исто така, Alpine најави и лансирачка верзија на A290, а тоа е GTS Premiere Edition, кое добива сопствена боја, дополнителна опрема и комеморативна плоча на контролната табла, и е ограничен на 1.955 единици, бројка која се однесува на годината кога е основана Alpine.