fbpx

Alpine го покажа електричниот A290_β концепт

Alpine го претстави електричниот концепт наречен A290_β кој ќе биде хот хеч варијанта на престојниот Renault 5

Alpine го покажа својот целосно нов целосно електричен концепт автомобил наречен A290_β (се изговара Бета). Воведен во 1976 година, Renault 5 Alpine беше меѓу првите хот хеч модели бидејќи беше во продажба уште пред Volkswagen Golf GTI. Со оглед на тоа што R5 наскоро ќе воскресне како електрично возило, има смисла само да се оживее и дериватот на перформанси. Тука на сцена стапува A290_β, официјалната најава на последователниот сериски модел кој доаѓа во 2024 година. Автомобилот ќе го произведува Renault Group во неговиот објект во Douai на платформата CMF-B EV.

Именувањето на A290_β се заснова на новата глобална стратегија за именување на Alpine. Броевите А и трите бројки го означуваат брендот, при што 2 го означува Б-сегментот и 90 го навестуваат претстојниот опсег на Lifestyle. Употребата на грчката буква бета ја означува средната фаза на возилото пред неговото официјално лансирање следната година.

Се очекува серискиот автомобил да задржи голем дел од надворешниот стил на концептот, при што главниот дизајнер Рафаел Линари изјави за Top Gear дека „85% од надворешниот дизајн ќе биде идентичен со вистинскиот“. Сепак, внатрешноста, со уникатен кокпит со три седишта што го позиционира возачот во центарот, нема да се пренесува.

„Прерано е да се објави што се случува во автомобилот, па малку се заигравме во внатрешноста“, изјави Линари за TG. „Возачката сензација е во центарот на нашата филозофија на производот, па си помисливме: „Што ако го ставиме возачот на средина на автомобилот?“ Ова пак доведе до многу стилски решенија и идеи. Затоа што ова никогаш не е направено на таков компактен формат“.

Две погонски единици

Претстојниот сериски A290 ќе ја дели истата технологија како и Renault 5 и ZOE, кои имаат пакет батерии од 52 kWh за наведен досег од 395 километри. Иако Alpine не објави никакви спецификации за време на откривањето, шефот на инженерството на марката, Бонето, претходно изјави за Autocar дека A290 најверојатно ќе има основен мотор од 215 КС и надграден мотор од 268 КС од 2027 година. Исто така, тука се придобивките од векторирањето на вртежниот момент и задната мултилинк суспензија. Ваквиот систем на потпирање е веќе потврден за обичниот Renault 5, па ќе биде стандарден и за спортската варијанта. Исто така, концептот може да се пофали со поцврста поставеност на суспензијата, три режими на возење и сопирачки Brembo преземени од купето A110.

И покрај тоа што е долг само 4,05 метри, Alpine A290_β e поставен на големи тркала од 20 инчи со необичен дизајн со квадратен пресек во центарот. Легурите со централно заклучување кои гордо го носат француското знаме се обвиткани во гуми развиени од Michelin, кои исто така ќе ја снабдуваат гумата за серискиот модел следната година.

Во концептуална форма, електричниот хот хеч е широк 1,85 метри и висок 1,48 метри. Има внатрешност со три седишта во стилот на McLaren F1, а возачот седи во центарот, малку понапред од двајцата патници кои се поставени во седиштата од карбон. Во форма на стрела, дизајнот на контролната табла е изведен од носот на болидот на Formula 1. Минималистичкиот ентериер има аголен волан инспириран од овогодинешните тркачки автомобили LMP2 A470 и F1 A523.

Alpine A290_β подготвен за производство што доаѓа следната година ќе биде проследен наскоро со кросовер GT-X Over и електричната замена A110 развиена заедно со Lotus.

Поврзани вести

Back to top button