fbpx

Alpine со A110 Pikes Peak ќе ја освојува славната патека

Alpine ја претстави еднократната верзија на својот A110 наречена Pikes Peak со која ќе се обиде да ја освои истоимената ридска патека

Alpine полага големи надежи за Пајнс Пик оваа година, каде што ќе се натпреварува со новата варијанта на A110 дизајнирана специјално за ридско искачување. Alpine A110 Pikes Peak носи ревидирана аеродинамика, помоќен мотор и намалена тежина, со цел да се справи со познатата патека од 19,93 километри во Колорадо Спрингс, со цел да собори некои рекорди.

Преобразувањето на спортскиот автомобил А110 во чудовиште за ридско искачување беше преземено од канцеларијата за дизајн на Alpine во соработка со Signatech. Екстремните аеро-компоненти додадени на возилото вклучуваат сплитер во стил на булдожер, изразен дифузер и масивно задно крило кое е поврзано со задното стакло преку перка од ајкула. Сите овие произведуваат максимална потисна сила, држејќи го автомобилот залепен за земја во 156-те агли на Pikes Peak.

Тркачкиот автомобил, исто така, добива нарачан сет на аеродинамични тркала, обработени во црна боја, отвор на покривот што внесува свеж воздух во централно монтираниот мотор и специјален третман за графиката на предните и задните светла. Последните беа инспирирани од 24 часа Ле Ман, со три вертикални LED ленти на крилото. Тимот не ја запостави тркачката боја, комбинирајќи сини, црвени и бели нијанси со ѕвезди на покривот и налепница Gran Turismo на шофершајбната.

Поголема моќност, помала тежина

Alpine не ги откри деталните спецификации на надградениот погон, но рече дека произведува околу 500 КС. Ова е значително засилување во однос на патните варијанти на A110 кои произведуваат 300 КС од 1,8-литарскиот четирицилиндричен мотор со турбо полнач. Како резултат на мерките за заштеда на тежина, Alpine A110 Pikes Peak тежи 950 кг, што го прави полесен за 132 кг од веќе лесниот производствен A110 R.

Alpine A110 Pikes Peak

Франсоа Летор, проект менаџер на Alpine A110 Pikes Peak, рече: „Alpine A110 Pikes Peak ги поместува границите на нашата имагинација, многу подалеку од сè што можевме да замислиме во раните фази на проектот“, додавајќи дека првите денови на тестирање поминаа „навистина непречено“ исполнување на сите првични цели.

Следниот чекор во подготовката е тест трките на Лурси-Левис од возачот на Пајкс Пик, Рафаел Астие, и на Дром и во Вал Торенс, исто така од Астие, кој беше победник на Купот на FIA 2022 година со релито А110. Конечно, еднократното возило ќе лета до Колорадо Спрингс за учество во категоријата Time Attack 1 на искачувањето на ридот Пајкс Пик на 25 јуни.

Поврзани вести

Back to top button