Aston Martin го покажа новиот Valhalla со 1.079 КС
Aston Martin Valhalla, кој е инспириран од моќниот Valkyrie е првиот plug-in хибрид на марката и дебитира со моќност од 1,079 КС
По години во исчекување, Aston Martin конечно ја претстави продукциската верзија на Valhalla, револуционерниот суперавтомобил со средно поставен мотор на компанијата. Првично најавен со концепт пред пет години, додека спецификациите беа откриени пред три, Aston Martin конечно го покажа своето ремек-дело. Дизајниран да се натпреварува со модели како Lamborghini Revuelto и Ferrari SF90 Stradale, Valhalla претставува храбар чекор напред за британскиот бренд. Производството е закажано да започне во вториот квартал на 2025 година, со ограничен тираж од само 999 примероци.
Иновации во погонскиот систем
Во срцето на Valhalla се наоѓа 4,0-литарски битурбо V8 мотор кој испорачува 828 КС, мотор на Aston Martin со најголема моќност досега. На овој импресивен агрегат му асистираат три електромотори – два на предната оска и еден на задната – со вкупна моќност од неверојатни 1,079 КС и 1,100 Nm вртежен момент.
Оваа комбинација овозможува Valhalla да забрза од 0 до 100 км/ч за само 2,5 секунди и да достигне максимална брзина од 350 км/ч.
Моторот V8 е специјално развиен со сув систем за подмачкување, коленесто вратило со агол од 180 степени и уникатни компоненти, вклучувајќи поголеми турбополначи во споредба со оние кај моделот DBX707.
Аеродинамика и управливост
Valhalla, инспириран од Formula 1 и хиперавтомобилот Valkyrie, има аеродинамичен дизајн кој е во сржта на неговата изведба. При брзина од 240 км/ч, автомобилот генерира над 600 кг потисна сила благодарение на активните аеродинамични елементи кои автоматски се прилагодуваат за оптимални перформанси.
Клучните системи, како што се суспензијата, сопирачките и управувањето, се контролирани од интегрираниот систем за динамика на возилото (IVC). Овој систем овозможува совршена координација помеѓу оските, дури и без физичка врска помеѓу нив, што ја подобрува стабилноста и прецизноста.
Суспензијата вклучува систем со притискачки прачки и внатрешни амортизери на предната оска, додека задната оска користи прилагодливи амортизери Bilstein DTX. Сопирањето е обезбедено од керамички дискови, со димензии од 410 мм на предната оска и 290 мм на задната, за исклучителна сила на запирање.
Електрифицирано возење
Електромоторите не само што ги подобруваат перформансите, туку овозможуваат и уникатни режими на возење. Valhalla може да вози само на електрична енергија до 14 км, со максимална брзина од 140 км/ч во EV режим. Електричните мотори исто така овозможуваат прецизна распределба на вртежниот момент на предната оска, додека електронскиот диференцијал со ограничено пролизгување го контролира задниот дел.
Дизајн и искуство во кабината
Valhalla е изграден околу карбонска монокок структура за максимална цврстина и леснотија, со алуминиумски подрамки прикачени на предниот и задниот дел. Оваа конструкција, комбинирана со напредната аеродинамика, обезбедува автомобилот да биде агилен и робустен.
Внатрешноста нуди кабина инспирирана од тркачки автомобили, со подигнати подножја за подобра положба на седење и карбонски седишта како стандард. Впечатливи се и управувачот со рамни горни и долни делови од карбон, како и дигиталната инструмент табла и големиот инфозабавен екран со специјални графики развиени од Aston Martin.
Како и кај другите модели на Aston Martin, купувачите на Valhalla ќе имаат неограничени можности за персонализација преку програмата Q by Aston Martin, што гарантира дека секој примерок ќе биде единствен.