fbpx

Audi ги објави првите фотографии и детали за ажурираниот S3

Фејслифтираниот Audi S3 ќе пристигне со надграден мотор, подобрен менувач и нов разделувач на вртежниот момент

Audi ги објави првите слики и детали за S3 во пресрет на неговото целосно деби. Опишан како „повеќе од обична надградба на производот“, автомобилот има нов преден дел со ревидирана решетка, како и репозиционирано лого. Ним им се придружува поспортски браник и еволутивни фарови.

Промените продолжуваат и назад бидејќи моделот е опремен со нов браник кој има аголни рефлектори, кои се сместени во вдлабнатина што имитира отвор за вентилација. Можеме да видиме и нови задни светла, издув на Akrapovic и далеку поагресивен дифузер.

Додека Audi не сподели премногу за стилот, компанијата потврди дека автомобилот има надграден 2,0-литарски TFSI мотор со четири цилиндри. Тој произведува 333 КС и 420 Nm вртежен момент, што е зголемување за 23 КС и 20 Nm. Благодарение на дополнителната брзина, забрзувањето од 0-100 км/ч трае 4,7 секунди, додека максималната брзина е електронски ограничена на 250 километри на час.

Моторот е поврзан со седумстепен S tronic менувач, кој нуди подобрена одзивност. Како што објасни Audi, „времето на менување брзини при целосно оптоварување е преполовено, а брзините на моторот се зголемуваат при делумно оптоварување кога менувачот е поставен на D“.

Audi S3

Механички надградби

Од друга страна, моделот е опремен со разделувач на вртежниот момент кој овозможува „активна, целосно променлива распределба на вртежниот момент помеѓу задните тркала“. На спротивниот крај, има Мекферсонова оска со потпора со ново лежиште за вртење. Од Audi велат дека овозможуваат повеќе негативна заваленост на тркалата и тоа резултира со подобрена реакција на управувањето, како и поголем стисок при свиоци.

Audi S3

Исто така, тука се и покрутите двојни рамена на системот за потпирање, оптимизиран систем за управување, нов Dynamic Plus режим и две нови гуми со високи перформанси од Falken. Моделот има и надградени сопирачки и електронска контрола на стабилизацијата од следната генерација.

Кога станува збор за сопирачките, S3 има поголеми вентилирани предни дискови кои сега се со големина од 357 милиметри. Покрај тоа што се поголеми, предните дискови се подебели за 4 мм и се поткрепени со клешти со два клипа, како и со поголеми инсерти.

Audi не кажа кога aжурираниот S3 ќе биде претставен, но можеме да очекуваме да дознаеме повеќе подоцна оваа година.

Поврзани вести

Back to top button