Audi го претстави новиот A6 e-tron
Целосно електричните Audi A6 и S6 e-tron се достапни во каросериски стилови Sportback и Avant, со опции со еден и два електромотори
Audi официјално го претстави новиот A6 e-tron, означувајќи значаен чекор напред во својата линија на електрични возила. Достапен во каросериска изведба Sportback и Avant, за разлика од својот претходник, оваа генерација ќе биде исклучиво електрична, нудејќи им на клиентите чисто електрично возачко искуство.
Серискиот A6 e-tron внимателно ги отсликува неговите претходници од 2021 (Sportback) и 2022 (Avant). Суптилните подобрувања вклучуваат прилагодени поделени LED фарови, поистакната црна хромирана решетка за опкружување, традиционални рачки на вратите и проширени LED задни светла со целосна ширина.
Audi ѝ даде приоритет на аеродинамиката во развојот на A6 e-tron, спроведувајќи над 1.300 симулации и опширно тестирање на тунелот за ветер. Резултатот е најаеродинамичното Audi некогаш направено. Варијантата Sportback може да се пофали со коефициент на отпор од 0,21 Cd, надминувајќи ги директните ривали, додека A6 Avant e-tron ја освои титулата на најаеродинамичен караван во својата класа со коефициент на отпор од 0,24 Cd.
Кога станува збор за ентериерот, контролната табла и централната конзола во голема мера се пренесени од Audi Q6 e-tron. На контролната табла доминира поставката со троен екран кој се состои од 11,9-инчен дигитален инструмент кластер, 14,5-инчен инфозабавен дисплеј и 10,9-инчен екран на допир за патници. Надополнување на оваа дигитална екстраваганција се два дополнителни екрани кои служат како виртуелни огледала.
Погон
Audi A6 e-tron се заснова на PPE архитектурата, исто како и Q6 e-tron и Porsche Macan EV. При лансирањето, поставата вклучува три погонски единици, со повеќе опции за RWD и AWD кои следат подоцна, во зависност од пазарот.
Почетното ниво на Audi A6 е-tron Performance има еден електричен мотор (RWD) кој генерира 367 КС. A6 e-tron quattro се надоградува на двоен електричен мотор, што е доволно за 428 КС.
Помоќниот S6 e-tron има и двојни електрични мотори, кои произведуваат комбинирани 503 КС или до 551 КС кога е активирана контролата за лансирање, со што спринтот од 0 до 100 км/ч се достигнува за 3,7 секунди. Иако ова е прилично брзо за седан, тој нема да биде предводник кога станува збор за перформансите, бидејќи Audi работи на RS6 e-tron со поголема моќ и поагресивен изглед.
Независно од погонската група, батерискиот пакет монтиран на подот има капацитет од 100 kWh (94,4 kWh нето), при што архитектурата од 800V поддржува полнење од 270 kW DC. Бројките на опсегот се импресивни, со над 720-750 километри за A6 e-tron и над 640-670 километри за S6 e-tron во зависност од каросеријата. Од Audi потврдија и дека во иднина ќе се нуди помала опција за батерија од 83 kWh.
Audi A6 е-tron ќе биде достапен за нарачка во Европа од септември 2024 година. Цените во Германија започнуваат од 75.600 евра за изведбата A6 Sportback e-tron и од 99.500 евра за S6 Sportback e-tron. Во двата случаи, каросеријата Avant чини дополнителни 1.650 евра.