fbpx

Автоиндустријата ќе се соочи со недостатоци и во ЕВ транзицијата

Првиот човек на групацијата Stellantis, Карлос Таварес, предвидува дека автомобилската индустрија ќе има недостатоци и во текот на транзицијата кон електрични возила

Главниот извршен директор на Stellantis, Карлос Таварес, вели дека автомобилската индустрија ќе продолжи да се соочува со недостатоци на батерии и суровини во текот на следните години. Таварес верува дека тековната промена на индустријата кон електрични возила неизбежно ќе доведе до проблеми со снабдувањето, особено со батериите, околу 2025 или 2026 година, кога побарувачката за нив ќе достигне нови височини. Шефот на Stellantis, исто така, изрази загриженост за недостатокот на визија на регулаторите за да помогнат во смената кон ЕВ.

„Ако нема кратко снабдување на батерии, тогаш ќе има значителна зависност на западниот свет во однос на Азија. Тоа е нешто што лесно можеме да го предвидиме“, рече Таварес говорејќи на неодамнешната Financial Times Future of the Car 2022 конференција. „Брзината со која сега сите го градат капацитетот за производство на батерии е веројатно на работ за да можеме да ги поддржиме пазарите кои брзо се менуваат на кои работиме“.

Проблем со недостиг на суровини

Снабдувањето со суровини, особено оние потребни за да се направат полесни рамки за ЕВ за да се спречи зголемувањето на тежината предизвикано од нивните тешки батерии, исто така може да биде предизвикувачки, додаде Таварес.

„Тоа значи многу екстракција на суровини, тоа значи евентуално недостатоци на суровини, тоа значи евентуални геополитички ризици“, рече тој. „Можеби не ни се допаѓа начинот на кој тие суровини ќе се набавуваат за неколку години. Што е следно? Каде е чистата енергија? Каде е инфраструктурата за полнење? Kаде се суровините? Каде се геополитичките ризици од набавката на тие суровини? Кој ја гледа целосната слика на оваа трансформација?“

Како и многу од неговите ривали, Stellantis има големи амбиции за целосно електрична иднина. Во март, компанијата рече дека сите нејзини марки ќе бидат целосно електрични во Европа до 2030 година и дека фирмата ќе достигне нето нула до 2038 година. Од 2024 година, сите нови модели лансирани од брендовите на Stellantis ќе вклучуваат целосно електрични варијанти, вклучително и комерцијални комбиња и лесни пикапи од Ram, теренски 4×4 и семејни теренци од Jeep, перформанси автомобили од Dodge и семејни автомобили од Chrysler.

Stellantis подготвува повеќе од 75 ЕВ до 2030 година, од кои повеќе од 25 ќе бидат електрични возила за пазарот во САД. Производителот на автомобили, исто така, бара да го зголеми производството на капацитет на батерии на 400 GWh, што е зголемување за 140 GWh во споредба со претходните планови.

Поврзани вести

Back to top button