Bentley Mulliner Batur е најмоќниот модел во историјата на марката
Bentley го претстави најмоќниот автомобил во својата историја под името Batur, а ќе се произведува од страна на Mulliner одделението
Bentley полека се пренасочува кон целосно електричен бренд, но компанијата сè уште не се откажува од моторот со внатрешно согорување. Тоа е особено јасно откако го претставија најмоќниот автомобил во нивната историја под името Bentley Mulliner Batur.
Станува збор за луксузно големо туринг купе кое се одликува со надградена верзија на познатиот 6.0-литарски W12 битурбо на компанијата. Додека моторот „влегува во своите самрак години“, тој сè уште не е мртов и инженерите го опремиле со нов довод, надградени турбополначи, меки интеркулери и бројни рекалибрации. Инженерите не застанаа тука бидејќи моторот е опремен и со издув од титаниум, кој доаѓа во комплет со 3D-печатени титаниумски завршници.
Фасцинантни перформанси
Благодарение на сите овие промени, моторот произведува повеќе од 740 КС и 1.000 Nm вртежен момент. Тоа е најмалку 81 КС и 100 Nm повеќе од Continental GT Speed, кој може да забрза од 0-60 милји на час (0-96 км/ч) за 3,5 секунди пред да удри максимална брзина од 335 километри на час.
Додека Bentley одби да објави детални спецификации за перформансите на Mulliner Batur, моторот е поврзан со осум-степен менувач со двојна спојка. Моделот е опремен и со управување на четири тркала, векторирање на вртежниот момент и електронски диференцијал со ограничено пролизгување.
Другите карактеристики на перформансите вклучуваат адаптивна воздушна суспензија и електричен активен систем за контрола против превртување, кој може да обезбеди до 1.300 Nm вртежен момент против превртување за само 0,3 секунди. Моделот, исто така, има систем за сопирање јаглерод-силикон-карбид (CSiC) кој има шапи со десет клипови и дискови од 440 мм напред, како и шапи со четири клипови и дискови од 410 мм назад.
Иднината на дизајнот на Bentley
Покрај тоа што е најмоќниот Bentley во историјата, Batur е познат по тоа што се одликува со модернизиран дизајн кој „на крајот ќе го води“ стилскиот правец на претстојните електрични возила на компанијата.
Производителот на автомобили не навлезе во повеќе детали, но истакна дека автомобилот е опремен со ажурирана решетка која е пониска и поисправена за силен и сигурен изглед. Моделот има и „бескрајна хауба“ како и минималистички фарови кои се опишани како еволуција на оние што се користат на Bacalar.
Движејќи се наназад, забележлива е мускулестата каросерија и нагласената линија на рамената. Дизајнерите, исто така, ја поместија визуелната маса на автомобилот наназад за поспортска и помускулна естетика.
Другите значајни моменти ги вклучуваат адаптивниот спојлер и 22-инчните тркала кои се уникатни за моделот. Купувачите исто така ќе најдат преден сплитер, аеродинамични странични здолништа и заден дифузор што може да се изработи или од карбон или од композит од природни влакна.
Ограничен број на единици
Производството ќе биде ограничено на 18 единици и сите се веќе нарачани и покрај основната цена од 1,94 милиони евра. Секој модел ќе биде „дизајниран во соработка“ со својот сопственик и тие ќе можат да ја специфицираат бојата и завршницата на буквално секоја површина на Batur. Само за надворешноста, постои традиционалната палета на бои Mulliner, како и целосно нарачани опции, па дури и рачно насликани графики. Купувачите исто така можат да избираат помеѓу светла, темна, сатенска, сјајна или титаниумска надворешен финиш. Друга опција е решетка со градуирана контрастна боја за „живописен омбре ефект“.
Внатрешноста е опширно приспособлива, а клиентите можат да нарачаат сè, од композитни фурнири од природни влакна до потрадиционални дрвени облоги. Ако тоа не е доволно посебно, одредени контроли се достапни во 3Д-печатено 18 каратно злато.
Откако клиентите ќе го создадат своето идеално возило, тоа ќе биде рачно изработено во текот на неколку месеци од Mulliner. Ако се оди според планот, првите испораки би требало да се случат во средината на 2023 година.