fbpx

Bizzarrini V12 Giotto е хиперавтомобил дизајниран од Џуџаро

По претставувањето на 5300 GT Revival, Bizzarrini го најави и новиот V12 Giotto хиперавтомобил дизајниран од Џорџето Џуџаро, а именуван во чест на основачот на компанијата, Џото Бизарини

„Оживеаната“ компанија Bizzarrini го следи минатогодишниот 5300 GT Revival со целосно нов хиперавтомобил V12. Наречен Giotto по Џото Бизарини, инженерот кој помогна да се создадат автомобили како Ferrari 250 GT SWB и 250 GTO, и го дизајнираше иконскиот V12 мотор на Lamborghini пред да основа фирма што го носи неговото име. Но, иако 5300 GT Revival беше блиска копија на оригиналниот тркач на компанијата од 1960-тите, дизајниран да ги потсети луѓето зошто името Bizzarrini е важно, неговиот наследник ќе се споредува со модерни хиперавтомобили.

Меѓутоа, постои една главна врска со старите денови. Карбонската каросерија на новиот автомобил ја дизајнираше Џорџието Џуџаро, кој работеше заедно со неговиот син Фабрицио. Џуџаро имаше голема улога во изгледот на 5300 GT додека работеше како млад човек во Bertone пред 60 години.

Емоции и страст

Џуџаро тврди дека „создаде нешто што е препознатливо Bizzarrini и целосно релевантно за една сосема нова ера на овој негуван италијански бренд“. Секој што не е запознаен со врската би помислил дека тоа е едноставно модерен хиперавтомобил со спортски изглед, но тие хоризонтални ноздри кои содржат пар LED фарови се очигледен знак на неговиот предок од 1960-тите, а соопштението за печатот, исто така, упатува на обвиткан заден екран и заострена опашка од солзи. не е јасно прикажано во неколкуте придружни рендерирани слики.

Bizzarrini вели дека ќе објави поцелосни технички информации подоцна во текот на годината, но потврдува дека Giotto ќе има атмосферски V12 мотор кој е во согласност со прописите за емисија на штетни гасови и е поврзан со осумстепен менувач со двојна спојка. Нема информации за тоа дали автомобилот ќе има некаков вид хибридна помош што ќе му помогне да ги исполни целите за емисиите. Развојот на погонот и останатиот дел од инженерството на автомобилот ќе го надгледува главниот технички директор на Bizzarrini, Крис Порит, кој служеше во Aston Martin, Tesla и Rimac.

Тестирањата започнуваат во 2024

„Имаме многу јасна визија за Giotto, дефинирана во крајна линија со тоа како се чувствува возачот“, вели Порит, додавајќи дека неговиот тим „избира да не брка времиња на забрзување или рекорди во кругови, туку да развие автомобил што ќе им се допадне на оние искусни возачи кои бараат чистота, автентичност и реткост. Ова е гласно и емотивно, механичко е и тактилно“.

Тестирањето на прототипите нема да започне до 2024 година, но ќе слушнеме повеќе за Giotto подоцна оваа година, веројатно вклучувајќи и колку чини и колку примероци компанијата планира да произведе.

„5300 GT Corsa Revival беше вовед во светот на генијалноста на Bizzarrini, но Giotto е централниот дел на нашата иднина како ексклузивен производител на суперавтомобили“, рече извршниот директор на компанијата, Иан Фентон. „Тоа го формира срцето на 10-годишната стратегија која ќе види дополнителни варијанти и повеќе модели на Revival од Bizzarrini, а исто така цврсто го става ова историско и почитувано име меѓу најдобрите брендови со перформанси во светот“.

Поврзани вести

Back to top button