BMW ги покажа и M верзиите на X5 и X6
По премиерата на освежените BMW X5 и X6 на почетокот на февруари, сега дебитираат и M Competition варијантите на SUV моделите
Само неколку недели по дебито на освежените X5 и X6, BMW ги лансираше и перформансните знаменосци во гамата. X5 M и X6 M за моделската година 2024 сега се ексклузивно понудени во Competition форма, со поостар стил, заоблен дигитален кокпит и ревидиран V8 мотор со додаден 48V благ хибриден систем.
Електрифицирани перформанси
На хартија, освежените модели на Competition произведуваат исти 625 КС и 750 Nm вртежен момент како и нивните претходници. Сепак, 4,4-литарскиот битурбо V8 е благо електрифициран со систем од 48 V и има неколку надградби на неговите внатрешни делови (засилено коленесто вратило, ажурирани турбополначи, колектор за издувни гасови, нов влезен канал, итн.) менувајќи ја својата ознака од S63 во S68. Електричниот мотор од 48V благ хибриден систем е интегриран во осумстепениот M Steptronic менувач, кој има корист од пократките степени и побрзи промени.
Од BMW велат дека надградениот и електрифициран погонски агрегат резултира со „поостар одговор и зголемена ефикасност“ во споредба со појдовниот агрегат. Сепак, нема промена во акредитивите за изведба, бидејќи спринтот од место до „стотка“ се завршува за 3,9 секунди, а максималната брзина е ограничена на 250 км/ч 285 км/ч со опционалниот M Driver Package. Вреди да се напомене дека ова се првите модели на BMW M со блага хибридна технологија, бидејќи електрифицираниот XM има plug-in-хибриден погон.
Стандардните карактеристики на изведбата вклучуваат систем за погон на сите тркала M xDrive, Active M диференцијал на задниот дел, издувот M Sport со електронски контролирани клапи, М Compound сопирачки и адаптивната M Professional суспензија со рафинирано поставување, кои помагаат да се извлечат најдобрите можни перформанси од V8.
Поостар екстериер и повеќе комплет во кабината
Кога станува збор за стилот, BMW X5 М и X6 M ги прифаќаат потенките LED фарови и графиката на LED задните светла во форма на Х како и кај помалите варијанти, но ги комбинираат со бодикитови специфични за верзијата и алуминиумски тркала со поголем дијаметар (21 инчи напред / 22 инчи позади). Ревидираната предна решетка, облогата инспирирана од XM што ја поврзува со долниот довод на браникот, предниот сплитер, четирите издувни цевки и дифузорот се обработени во црна боја, како кај значките. Понатаму, палетата на бои е проширена со новите Brooklyn Grey metallic, Isle of Man Green металик и Frozen Pure Grey металик нијанси, заедно со 50 специјални бои од BMW Individual.
Една од најважните надградби е воведувањето на заоблениот дисплеј на BMW, кој постепено го наоѓа својот пат во целата постава на BMW. Заоблениот панел се одликува со 12,3-инчен дигитален инструмент кластер и 14,9-инчен инфозабавен екран кој работи на оперативниот систем на BMW 8. Екраните имаат графика специфична за М, а вклучен е и Head-Up дисплејот. Возачот може да избере преферирани поставки преку менито M Setup, до кое може да се пристапи преку кратенка со едно копче на централната конзола.
Меѓу новите карактеристики воведени со фејслифтот се лентата за амбиентално светло на контролната табла со кристална структура на површината и карбонските лопатки за менување брзини. Двата модели доаѓаат стандардно со внатрешни облоги од карбонски влакна, кожен волан M, кожен тапацир Merino, греење на седишта, аудио систем Harman Kardon и панорамски покрив.
Производството започнува во април
Во однос на системите за безбедност, стандардниот Parking Assistance Professional е проширен со додавање на Reversing Assistant и Maneuver Assistance, кои се способни да запомнат и далечински да репродуцираат одредени движења на воланот на растојание до 200 метри.
BMW X5 M и X6 M ќе го направат своето јавно деби на Amelia Island Concours d’Elegance во март, а производството ќе започне во фабриката во Спартанбург во април.