BMW го претстави XM, ултимативен хибриден SUV
Во рамките на прославата на 50-годишнината, BMW M го претстави првиот високоперформансен автомобил со хибриден систем, SUV моделот XM
Новоразвиениот погонски систем M HYBRID, екстравагантниот дизајн и прогресивниот луксузен амбиент во BMW XM се здружуваат за да создадат свежа интерпретација на концептот Sports Activity Vehicle (SAV) за сегментот со високи перформанси што ќе го отвори тоа неповторливо М чувство за нови целни групи и пазари.
Врвот на моделската офанзива на марката во неговата годишнина, BMW XM е исто така првиот модел на BMW Motorsport уште од BMW M1.
BMW во ноември 2021 година го претстави концептот XM кој го привлече вниманието со својот агресивно аголен дизајн. Сега, претставена е и сериската верзија со главно истиот поларизирачки дизајн, вклучувајќи ги поделените фарови што неодамна ги видовме на новата серија 7 и фејслифтот X7. Енергичниот SUV достапен исклучиво со plug-in хибриден погон е првиот самостоен M производ откако оригиналниот M1 беше прекинат во 1981 година. Логично, ова е и првиот M производ со хибриден погон.
Како што можете да забележите, XM е далеку од тоа да биде директен наследник на купето со средно поставен мотор бидејќи BMW сака да ја искористи манијата која владее за теренците. Позициониран е над X5 M / X6 M Competition и X7 M60i со сосема поразличен изглед во однос на тие модели. Делумно електрифицираниот модел на М дивизијата плени со своите габарити, вклучувајќи ги тука и 23-инчните тркала со 275/35 R23 предни и 315/30 R23 задни гуми како стандардна опрема.
Има два заоблени елементи одзади како потсетник на М1, но тука завршуваат сличностите. Како и кај сите целосно развиени M автомобили, XM има издувен систем со четири завршетоци, само овој пат со наредени врвови за да се истакне спортскиот луксобарж. Импресивно широките задни светла го надополнуваат мускулестото тело и се надополнуваат со истакната значка XM со златна контура за да се нагласат другите надворешни детали.
Најмоќен M автомобил досега
Првиот M производ со PHEV поставка има приклучок за полнење на левиот преден браник, што ќе биде исто како и кај следната генерација на M5. Под хаубата, BMW го постави својот нов мотор S68, битурбо 4,4-литарски V8 со блага хибридна технологија. Самиот мотор со согорување е добар за 489 КС при 5.400 вртежи во минута и вртежен момент од 650 Nm уште од само 1.600 вртежи во минута.
Интегриран во осумстепениот автоматски менувач е електричниот мотор со моќност од 197 КС и 280 Nm. Комбинираната моќност изнесува 653 КС и 800 Nm. Спринтот од од 0 до 100 км/ч се постигнува за 4,3 секунди. SUV моделот е електронски ограничен на 250 км/ч од фабриката, но додадете го M Driver пакетот и BMW ќе го помести ограничувачот на 270 км/ч.
Е-моторот се напојува од литиум-јонски батерии со употреблив капацитет од 25,7 kWh. XM достигнува до 140 км/ч во електричен режим, а BMW проценува дека целосното полнење е доволно за 82 до 88 километри врз основа на процедурите за тестирање на WLTP.
Импозантни димензии
Со тежина од 2.750 килограми (дистрибуирани речиси 50:50), XM е најтешкото сериско BMW некогаш направено. Тоа не треба да биде големо изненадување со оглед на тоа што има голем V8 мотор, електричен мотор и батериски пакет спакувани во возило со повеќе од великодушни димензии: должина од 5.110 милиметри, ширина од 2.005 мм и висина од 1.755 мм. Иако меѓуоскиното растојание од 3.105 милиметри е идентично со она на X7 со три реда, XM има само пет седишта.
Ја нема раскошната внатрешност на Concept XM, но добивате двобојна тема која нè потсетува на минатогодишниот изложбен автомобил со прикажување на Vintage Coffee Merino кожа во комбинација со мека Nappa кожа. Насловот вклучува не помалку од 100 LED диоди за фантастични светлосни ефекти врз основа на избраниот режим на возење. Брзиот SUV го користи најновиот iDrive 8 и стандардно доаѓа со head-up дисплеј, а истовремено нуди најширок спектар на системи за помош на возачот што некогаш биле инсталирани во BMW.
XM ќе влезе во производство пред крајот на оваа година во фабриката Спартанбург во Јужна Каролина, пред да се најде во продажно-изложбените салони следната година. Следната година се очекува да пристигне и поскапата верзија. Познат како XM Label Red, првиот од серијата модели на BMW Label ќе влезе во ограничено производство во средината на 2023 година со над 735 КС и 1.000 Nm.
Со XM, BMW M ја сигнализира својата хибридна револуција бидејќи M2 и 3.0 CSL кои пристигнуваат во наредните недели ќе бидат последните М производи кои се напојуваат исклучиво со мотор на внатрешно согорување. Механички поврзаната следната генерација на M5 и сите други возила M со мотори со шестцилиндрични мотори и V8 агрегати кои пристигнуваат по него ќе ја прифатат електрификацијата до одреден степен.