fbpx

BMW и Stellantis во преговори со Panasonic за нови фабрики за батерии

BMW и Stellantis би можеле да потпишат посебни договори за пристап до батериските ќелии 4680 на производителот Panasonic

Започнаа раните разговори помеѓу Panasonic и Stellantis, за да му се овозможи на производителот на автомобили пристап до цилиндричните батериски ќелии на добавувачот за електрични возила. Одделно, BMW и се додворува на компанијата поради истата причина.

Panasonic е специјализиран за производство на батериски ќелии од цилиндричен тип за електрични возила, за разлика од правоаголните батерии за кои се одлучуваат некои производители на автомобили. Главниот клиент на јапонската компанија досега беше Tesla, но сега други бараат да работат со неа и да градат погони во Северна Америка, пишува Wall Street Journal.

Неименувани извори изјавија дека е во разговор со Stellantis да ги снабдува своите возила со батерии. Конгломератот изјави дека сака да работи со три фабрики за батерии во Северна Америка. Stellantis веќе најави фабрики за батерии во Канада (со партнерство со LG Energy Solution) и Индијана (со партнерство со Samsung SDI Co.), а се очекува да ја објави третата локација пред јуни.

Изворите тврдат дека разговорите меѓу Panasonic и Stellantis се уште се во рана фаза и има многу детали кои треба да се разработат. Нејасно е каде ќе биде лоцирана фабриката, ако оди напред.

BMW се откажува од кинеската Envision AESC

Во меѓувреме, BMW може да се оддалечи од соработката со својот кинески партнер бидејќи политичката клима во САД доведе до построги барања за набавка на батерии. Германскиот производител на автомобили претходно изјави дека ќе соработува со американското одделение на кинеската Envision AESC, но политичките тензии го отежнаа работењето на производителите на батерии во земјата во САД.

Panasonic

BMW призна дека е во преговори со потенцијалните добавувачи за проекти за батерии, но одби да елаборира повеќе. Сепак, претходно изјави дека е заинтересирана да користи цилиндрични ќелиски батерии во идните возила и дека сака да изгради барем еден објект за батерии во Канада, САД или Мексико.

Цилиндричните ќелиски батерии се најтесно поврзани со Tesla, а новата ќелија 4680 се сметаше за следен чекор во дизајнот на батериите. Поголеми од цилиндричните ќелии понудени во постарите Teslas, поборниците велат дека новата технологија е побезбедна и погуста на енергија од другите геометрии на клетките.

Поврзани вести

Back to top button