fbpx

BMW ја прошири поставата на X1 со електричниот eDrive20

iX1 eDrive20 со еден електромотор има почетна цена од 47.900 евра, што го прави 7.100 евра поевтин од iX1 eDrive30

BMW ја прошири веќе широката постава на компактниот SUV X1/iX1 во Европа со нов електричен модел во понудата. iX1 eDrive20 доаѓа со еден електричен мотор, како поприфатлива алтернатива на двомоторниот iX1 eDrive30 кој дебитираше минатата година.

Електричниот мотор поставен напред произведува до 204 КС со привремено засилување и 247 Nm вртежен момент кој е постојано достапен. Истиот погонски агрегат го користи и тесно поврзаниот Mini Countryman E кој дебитираше во Минхен.

Пакетот батерии од 64,7 kWh е ист како кај помоќниот iX1 eDrive30, но помалата потрошувачка на енергија на eDrive20 резултира со малку подолг опсег проценет помеѓу 430-475 километри. Како што се очекуваше, бројките за перформансите се полоши, со оглед на тоа дека забрзувањето од 0-100 км/ч го достигнува за 8,6 секунди (2,9 секунди побавно), а максималната брзина е електронски ограничена на 170 км/ч.

За целосно полнење на батеријата потребни се 6:30 часа преку стандардниот полнач од 11 kW или 3:45 часа преку опционалниот полнач од 22 kW. Во станица за полнење со еднонасочна струја, електричниот SUV може да се полни со брзина до 130 kW, од 10-80% за 29 минути. За оптимално термичко управување, батеријата автоматски се кондиционира пред планираното полнење да престане со користење на податоци од системот за навигација, нешто што може да се направи и рачно.

BMW iX1 eDrive20

Богат ентериер

И покрај тоа што е почетната ЕВ понуда на на BMW, iX1 eDrive20 има дарежлив стандарден комплет кој вклучува двозонска автоматска клима и разни системи за асистенција како што е асистент за паркирање и камера за рикверц. Дигиталниот кокпит (BMW Curved Display) со двојни екрани со димензии 10,25 инчи и 10,7 инчи работи на најновиот оперативен систем на BMW 9 и го содржи менито „QuickSelect“ за iDrive.

BMW iX1 eDrive20

Визуелно, iX1 eDrive20 се разликува од другите X1 варијанти со новата шема за покриената бубрежна решетка која се разликува од вертикалните процепи на iX1 eDrive30. Моделот најверојатно ќе биде достапен во Standard, xLine и M Sport форми со различни боди китови, алуминиумски тркала и карактеристики на опрема со дополнителна цена.

BMW iX1 eDrive20 ќе биде достапен во Европа од ноември 2023 година, со почетна цена од 47.900 евра. Ова го прави 7.100 евра поевтин од двомоторниот BMW iX1 eDrive30, кој започнува од 55.000 евра во Германија. Производството на двата ЕВ се одвива во фабриката на BMW Group во Регенсбург.

Поврзани вести

Back to top button