BMW Серија 2 Coupe добива освежување, а M2 поголема моќност
BMW ги освежи Серија 2 Coupe и M2 со обновен ентериер и ажуриран инфозабавен систем, додека M верзијата добива и зголемена моќност
Серија 2 на BMW е апсолутен скапоцен камен и се подобрува со возраста благодарение на неколку ажурирања. Иако тие се релативно мали, промените вклучуваат промени во стилот, ажурирања на технологијата и ревизии на ентериерот.
Почнувајќи однадвор, има неколку нови бои, вклучувајќи го Vegas Red металик и Skyscraper Grey металик. Клиентите ќе најдат и две нови опции на BMW Individual познати како Frozen Pure Grey металик и Frozen Portimao Blue II металик. На крајот, M240i ќе биде понуден во Zandvoort Blue, кој порано беше ексклузивен за M2.
Покрај ажурираната палета на бои, купувачите ќе најдат и нови 19-инчни алуминиумски тркала. Достапни се во различни дизајни и завршетоци, вклучувајќи Jet Black и двотонски.
Клиентите кои бараат спортски изглед можат да се одлучат за новиот M Sport Professional Package. Додава M Shadow Line светла, Extended Shadowline облога и црн заден спојлер. Купувачите ќе најдат и M Sport сопирачки со црвени или сини шапи.
Кога станува збор за ентериерот, BMW рече дека купето има нова табла со инструменти, како и „дополнително намалување на бројот на копчиња и контроли“. Моделот има и нови копчиња за вентилација, како и ефект на осветлување на водопад.
230i има нов волан со двa краци со полигонален раб, додека M240i има нов волан М обложен со кожа со рамно дно, редизајнирани краци и црвена централна лента. Купувачите ќе најдат и спортски седишта со греење кои нудат нови опции за тапацир, вклучувајќи Tacora Red SensaTec, како и црна и црвена Vernasca кожа.
Продолжувајќи понатаму, облогата од фино избрусен алуминиум сега е стандардна кај M240i. Клиентите исто така може да се одлучат за нови Fineline Light или Ash Grey Blue боја на дрво со отворени пори на сите купеа од Серија 2 од 2025 година.
Додека заоблениот дисплеј – кој се состои од 12,3-инчен дигитален табла со инструменти и 14,9-инчен инфозабавен систем – изгледа познато, сега работи на BMW оперативен систем 8.5. Се одликува со нов почетен екран, поинтуитивна структура на менито и подобрен систем за навигација.
Под хаубата, клиентите ќе најдат познат 2,0-литарски четирицилиндричен турбо мотор кој произведува 259 КС и 400 Nm вртежен момент. Поврзан е со осум-степен автоматски менувач, кој му овозможува на купето да забрза од нула до „стотка“ за 5,5 секунди кога е опремено со опционалниот систем за погон на сите тркала.
Клиентите кои имаат потреба од брзина може да го изберат M240i. Има 3,0-литарски шестцилиндричен турбо мотор што развива 387 КС и 500 Nm вртежен момент. Ова го намалува времето на забрзување до 100 км/ч на 4,7 секунди со погон на задните тркала и 4,3 секунди со погон на сите тркала.
Глобалното лансирање е закажано за август.
BMW M2
Покрај освежувањето за Серија 2 Coupe, BMW подготви ажурирање и за M2, а главната новост е зголемување на моќноста. Промените на М2 ги отсликуваат оние што ги гледавме во други ажурирани модели од одделот за моторспорт на BMW, вклучувајќи ги неодамна претставените M3 и M4 од 2025 година.
Оние на кои веќе им се допадна пристапот на BMW кон М2, со задоволство ќе забележат дека основите остануваат непроменети – шестцилиндричен мотор, погон на задните тркала и опција за рачен менувач.
Со 20 повеќе КС под хаубата, 2025 добива приближно 4,5 проценти повеќе моќност од претходниот модел, со 480 КС. Тоа е постепено подобрување што го дава тонот за остатокот од промените во моделската година, кои вклучуваат нова боја на тркалата, проширени опции за боја и надграден инфозабавен систем.
Дотерување под хаубата
Додека надградбата на моќноста на M2 е маргинална, BMW имплицира дека главната цел на работата за моделската 2025 година е околу подобрувањето на одзивноста. Тоа значи повторно мапирање на одзивот на педалот за гас и подобрување на кривата на вртежниот момент на моторот со битурбо шестцилиндричниот мотор.
Како што напоменавме погоре, опцијата за шестстепен рачен менувач останува и понатаму, но нуди помалку вртежен момент од автоматскиот. Додека максималниот вртежен момент за шест-брзинскиот мануелен модел останува иста на 550 Nm, сопствениците кои ќе го изберат осумстепениот M Steptronic ќе имаат на располагање 600 Nm.
Сите овие мали подобрувања придонесуваат за мало намалување времето на забрзување до „стотка“. M2 со рачен менувач може да достигне до 100 км/ч за 4,3 секунди, што е за 0,1 секунди побрзо од моделот од 2024 година. Со осумстепениот автоматик, времето останува исто како и кај појдовниот модел, 4,1 секунда. Максималната брзина останува електронски ограничена на 250 км/ч или 285 км/ч со опционалниот M Driver’s Package.
Останати промени
Има една промена на задниот дел, а тоа се издувните цевки. Препознатливите M четири издувни цевки сега се стандардно обработени во црна боја. Понатамошните промени вклучуваат значки за ознаката на моделот на капакот на багажникот и решетката, кои сега се црни и обрабени со сребрена боја.
Палетата на бои е исто така проширена, со избор од три цврсти бои, седум металик нијанси и четири бои BMW Individual. Во меѓувреме, дизајнот на тркалата останува ист, со 19-ки напред и 20-ки назад, но сега можете да се одлучите за „светло сребрен финиш“.
Внатрешноста е местото каде што ќе најдете најмногу промени, со заоблените екрани на BMW кои се појавуваат. Тука е оперативниот систем 8.5 на BMW со iDrive 8.5 и графиките специфични за М. Кога станува збор за управувачот, ќе најдете ново дизајнирана верзија, сега со раб со рамно дно, средишен маркер за 12 часот и различни краци. За оние кои сакаат поистакнато чувство на тркачки автомобил, може да се добиете во Алкантара облога.
Како опција може да се нарачаат спортските седиштата M Carbon што штедат тежина како самостојна опција. M Sport седиштата може да се нарачаат во Vernasca кожа, во црна боја со црвени хајлајнери.