Citroen ги унапреди e-C4 и e-C4 X со повеќе моќност и поголем опсег
Францускиот производител Citroen подготви нови верзии за електричните e-C4 и e-C4 X кои пристигнуваат со поголема моќност и поголем опсег
Помалку од една година по дебито на Citroen e-C4 X, производителот на автомобили лансираше нова верзија на електричниот fastback со помоќен и поефикасен погон, заедно со тесно поврзаниот e-C4. Француските електрични возила сега се повеќе во согласност со другите понуди на Stellantis во однос на излезната моќност и опсегот, иако постарите верзии остануваат во понудата како подостапни алтернативи.
Новите верзии на e-C4 и e-C4 X имаат корист од посилниот електричен мотор, кој произведува 156 КС и 260 Nm вртежен момент, што претставува зголемување од 20 КС во споредба со онаа што се наоѓа во почетните нивоа. Новиот електричен мотор веќе е вграден на многу други модели на Stellantis базирани на истата архитектура e-CMP, вклучувајќи ги Peugeot E-208, Opel Mokka-e и DS 3 Crossback E-Tense.
Електричните возила на Citroen исто така го добиваат најновиот пакет батерии од 54 kWh (наместо досегашните од 50 kWh), зголемувајќи го опсегот на возење на помеѓу 415-420 километри според циклусот WLTP, што е околу 17% повеќе од стандардните модели. И покрај поголемиот капацитет, времето на полнење не се зголемува. E-C4 и e-C4 X доаѓаат со стандарден еднофазен полнач од 7,4 kW или опционален трифазен полнач од 11 kW додека се компатибилни со брзи полначи од 100 kW.
Нема надворешни или внатрешни промени во електричните возила со надградениот погон, така што нема начин да се разликуваат од другите. Она што е исто така чудно е што Citroen не додаде наставка за името на верзиите за да ги разликува новите варијанти.
Францускиот производител на автомобили првично ги нуди помоќните ЕВ исклучиво во опремата Shine со високи спецификации, оставајќи ги помалите нивоа Live, Feel и Feel Pack за постоечките e-C4 / e-C4 X. Citroen не ја откри цената, но тоа е безбедно да се претпостави дека подобрените спецификации ќе одат со повисока цена.