Citroen има ново лого инспирирано од минатото
Citroen го претстави своето ново лого и бренд идентитет што е реинтерпретација на оригиналот од 1919 година, а најави и ново концепт возило
Citroen го откри својот нов бренд идентитет и лого што е реинтерпретација на оригиналот од 1919 година. Овалот со двоен шеврон амблем ќе дебитира во новиот концепт пред крајот на месецот, пред да се најде во идните сериски модели почнувајќи од средината на 2023 година. Интересно, ова не е прв пат да го видиме, бидејќи дебитираше на страничните графики на футуристичкиот концепт Citroen 19_19 уште во 2019 година.
Ова е десетта ревизија на логото во 103-годишната историја на Citroen и трета во последните 13 години. Иако го задржува препознатливиот двоен шеврон, овалната надворешна форма е отстапување од претходните толкувања, навраќајќи се на оригиналот. Овој дизајн беше избран од основачот Андре Ситроен во 1919 година, инспириран од неговата компанија за обработка на метали која произведуваше системи за пренос во форма на шеврон челници сo стрелести заби. Новото лого е комбинирано со свежа и поедноставена палета на бои плус модерен фонт за буквите Citroen.
Во една од различните варијации, логото е обоено во „Monte Carlo Blue“, што исто така ќе се врати како надворешна нијанса за идните модели на Citroen. Сепак, Citroen го користи и повпечатливиот „Infra-Red“ за физички, печатени и дигитални апликации, заменувајќи го црвениот потпис на брендот.
Производителот остана таинствен околу деталите за претстојниот концепт автомобил што ќе го носи новиот амблем. Француската компанија го опиша како „значајно концептуално возило на семејството Citroen“, а исто така објави трио тизер фотографии. Еден од нив е фокусиран на решетката со натпис „Ништо не нè движи како Citroen“, што е новиот бренд потпис на Citroen. Друга фотографија го прикажува амблемот на задната страна, додека третата открива дел од горниот дел од телото на концептот со кутии форми и проѕирни елементи.
Концептот дебитира до крајот на месецот
Долги години, огромното мнозинство на модели на Citroen користеа двојна хромирана решетка како продолжение на логото на двојното шеврон. Со новата овална форма, овој препознатлив стилски знак може да се промени, иако не е јасно дали новото лого ќе биде вградено во сегашната линија или дали ќе биде резервирано за сосема нови модели, како што е следната генерација на Citroen C3.
Citroen рече дека новиот амблем ќе „иницира нов правец во дизајнерскиот јазик на производите во кој визуелно истакнатата значка ќе стане веднаш препознатлив елемент како потпис на сите модели на Citroën“ што навестува претстојна еволуција во неговиот дизајнерски јазик, и покрај тоа што е сосема неодамнешна.
Со крајот на септември, очекуваме новиот концептен автомобил на Сitroen да биде претставен во следните неколку дена, токму на време за Саемот за автомобили во Париз 2022 година во октомври. Во исто време, ажурираниот бренд идентитет на Сitroen постепено ќе се шири низ сите дигитални канали, застапништва и корпоративни средини.