Continental GT Supersports е најлесниот модел на Bentley досега
Bentley го претстави Continental GT Supersports, најлесниот модел во последните 85 години со V8 мотор, заден погон и спортски карактер

Bentley официјално го претстави новиот Continental GT Supersports, најрадикалниот и највозбудлив модел што излезол од фабриката во последните осум и пол децении. Наместо електрификација, која веќе стана стандард кај брендот, Supersports се враќа кон чиста механика со битурбо V8 мотор, задни погонски тркала и значително намалена тежина, поставувајќи сосема нови стандарди за тоа што значи „драјверски ориентиран“ Bentley.

Враќање кон корените со моќен V8 без хибриден систем
Под долгата алуминиумска хауба има twin-turbo 4.0-литарски V8 мотор што развива 657 КС и 800 Nm вртежен момент. Иако е помалку моќен од хибридниот Continental GT Speed, Supersports се фокусира на непосредно чувство, поинтензивни реакции и автентична комуникација меѓу возачот и автомобилот. Според Bentley, идејата е да се намалат бројките на хартија, но да се зголеми интензитетот зад воланот.
Новиот модел забрзува од 0 до 100 km/h за 3,7 секунди и постигнува максимални 310 km/h. Моќноста се пренесува исклучиво кон задната оска преку подобрена осумстепена ZF двојна спојка, со електронски диференцијал, torque vectoring и управување со задните тркала.

Најлесниот Bentley од 1940 година
Одстранувањето на хибридниот систем и погон на четири тркала, елиминацијата на задните седишта, тенкиот изолациски материјал, карбонската кровна плоча, титаниумскиот Akrapovič издув и намалениот број асистенции резултираат со тежина под 2.000 килограми. Тоа го прави не само најлесниот Continental GT некогаш произведен, туку и најлесниот Bentley по 1940 година, импресивен подвиг за бренд познат по луксуз и масивност.
Дополнително, новите 22-инчни фелни развиени со Manthey Racing, огромните 440-мм карбон-керамички сопирачки и изборниот Pirelli Trofeo RS пакет за екстремно држење на подлогата го нагласуваат спортскиот карактер.

Аеродинамика инспирирана од тркачките патеки
Надворешниот дизајн е драстично изменет со нова предна маска, агресивни отвори за воздух, странични прагови, редизајниран заден браник и изразен ducktail спојлер. Bentley тврди дека аеро пакетот генерира 300 килограми дополнителен downforce во споредба со Continental GT Speed, што резултира со поголема стабилност на високи брзини и подобра распределба на притисокот.

Кабина фокусирана на возачот
Внатрешноста го следи истиот минималистички, спортски дух. Двете лесни спортски седишта се поставени пониско и обложени со кожа и Alcantara, додека зад нив се наоѓа карбонски монокок елемент. Кабината содржи карбонски или алуминиумски декоративни панели, Supersports ознаки и индивидуално нумерирана плочка. Mulliner, како и секогаш, нуди богата палета на персонализации за ексклузивните купувачи.

Ограничена серија за вистинските ентузијасти
Производството на Continental GT Supersports ќе биде ограничено на 500 примероци, распределени меѓу пазарите во Европа, САД, Канада, Австралија, Нов Зеланд, Блискиот Исток и делови од Азија. Нарачките се отвораат во март 2026 година, производството започнува во четвртиот квартал од истата година, а првите испораки се очекуваат почетокот на 2027 година. Цените ќе бидат објавени дополнително.
Претседателот и извршен директор на Bentley, д-р Франк-Штефан Валисер, го опиша моделот како „повеќе од најфокусираниот Bentley досега“, нагласувајќи дека Supersports претставува враќање кон создавање екстремни автомобили кои комбинираат инженерска прецизност, уметност и чиста возачка страст.
























