De Tomaso P900 е хиперавтомобил наменет за тркачките патеки
De Tomaso Automobili го претстави P900, нивниот нов хиперавтомобил наменет за тркачката патека, кој ќе се произведува во ограничен број од 18 примероци по цена од 3 милиони евра. P900 изгледа како еволуција на патничкиот P72 и доаѓа со атмосферски V12 кој произведува 888 КС – или V10 од F1 за оние кои сакаат автомобилот да биде испорачан што е можно поскоро.
Во однос на надворешниот дизајн, P900 го продолжува успешниот рецепт воведен од P72 во 2019 година, кој пак беше инспириран од тркачкиот автомобил De Tomaso P70 од 1965 година. Хиперавтомобилот е базиран на широка шасија од карбон, а каросеријата е изработена од истиот материјал.
Додека некои делови се добиени од P72 хиперавтомобилот, вклучувајќи ги предните светла поставени на калникот и стаклената покривка, поголемиот дел од каросеријата е нова со уште поекстремни детали и аеро компоненти. Напред, сплитерот има поголеми перки, хаубата има нов довод, а предните браници се поизразени со интегрирани жабри.
Профилот е помускулест од порано, но задниот дел е најмногу променет во споредба со P72. Има масивно задно крило со LED диоди и активна аеро технологија, која е поврзана со новиот вентилиран капак на моторот преку централна перка. Тркалезните LED задни светла во стил на турбина се комбинирани со златно обработени кружни издувни цевки поставени над големиот дифузор.
V12 моќност наспроти тивок ЕВ погон
Додека електричниот погон сигурно би произведувал повеќе моќ и вртежен момент, De Tomaso не сака тивки хиперавтомобили. Така, тие го опремија P900 со атмосферски V12 изграден од германската инженерска фирма Capricorn, која има големо искуство во мотоспортот. De Tomaso тврди дека V12 на P900 е најлесниот и најмалиот досега, со тежина од 220 кг.
Моторот со веројатен прекрасен звук ќе врти до 12.300 вртежи во минута, ќе биде компатибилен со СО2 неутрално синтетичко гориво и се очекува да произведува дури 900 КС. Силата ќе се пренесува на задната оска преку секвенцијален менувач Xtrac. Компанијата не ги откри бројките за перформансите, но објави тежина од 900 кг што укажува на сооднос тежина-моќ од 1 кг по КС.
Развојот на V12 сè уште е во тек и ќе продолжи во 2024 година. Сепак, нетрпеливите клиенти кои сакаат да го добијат својот De Tomaso P900 што е можно поскоро, имаат алтернативен избор на погонски агрегат во форма на V10 добиен од Benetton B197 F1 од 1997 година. V10 најверојатно е помалку моќен од V12, бидејќи произведуваше околу 750 КС во тркачка форма, но сепак ќе звучи неверојатно.
De Tomaso P900 ќе го има своето јавно деби во летото 2023 година, кога ќе дознаеме повеќе за неговите спецификации. 18-те среќни сопственици на хиперавтомобилот вреден 3 милиони долари ќе имаат пристап до поддршка од инженерите на De Tomaso со цел да го подготват својот P900 за деновите на патеката. Компанијата рече дека сè уште има некои слотови за изградба достапни за купување на потенцијалните клиенти кои не треба да губат време пред да ја направат својата нарачка.