fbpx

Денешниот Golf може да опстане до 2035 година

Инженер на VW вели дека Golf со внатрешно согорување би можел да живее до 2035 година, иако производителот планира да претстави целосно нова ЕВ верзија во 2026

Кога VW го претстави концептот ID.2all во 2023 година, овозможи увид во она што можеме да го очекуваме кога целосно новиот, целосно електричен VW Golf ќе пристигне во втората половина на оваа деценија. Но, доаѓањето на тој автомобил нема да значи крај за Golf со внатрешно согорување. Барем што се однесува до инженерот на VW кој вели дека денешниот хечбек може да опстане до 2035 година.

Во изјавата за Top Gear NL, Каи Гриниц од VW посочи дека денешниот Golf, или барем неговата еволуција, би можел се уште да постои додека забраната на ЕУ за автомобилите што произведуваат емисии не стапи на сила во 2035 година. Иако исклучокот за е-горива може да овозможи законска дупка за некои автомобили со согорување, поверојатно е да се спасат суперавтомобилите со погон на внатрешно согорување отколку обичните седани, хечбеци и теренци на бензин.

VW го освежи Golf, но сигурно ќе му треба барем уште едно големо освежување за да го продолжи неговиот животен век за уште 10 години. И ако остане до 2035 година, ќе може да ја следи својата ДНК во тој момент уште во 2013 година и воведувањето на Golf 7, првиот што ја користи платформата MQB. Новиот електричен Golf, кој пристигнува во 2026 година, ќе вози на целосно посебна архитектура само за ЕВ, а не на комплетот MEB што го користат денешните ID автомобили, туку на нова Скалабилна системска платформа (SSP).

Не е тешко да се види зошто VW можеби ќе сака да го задржи конвенционалниот Golf додека регулаторите конечно не го принудат да се откаже од продажба. Побарувачката на клиентите за електрични возила не созреа на начинот на кој производителите на автомобили, вклучително и VW, очекуваа, но побарувачката за Golf вртоглаво се зголеми во последниве месеци.

Продажбата на Golf во Европа порасна за 43 отсто во првата половина на 2024 година во однос на истиот период минатата година, со што го турка на второто место на топ листите зад Sandero на Dacia.

Поврзани вести

Back to top button