Еднократен Porsche 718 Cayman GT4 како потсетник на тркачкиот 906
Porsche подготви еднократен модел базиран на 718 Cayman GT4 во чест на својот култен тркачки автомобил 906 развиен од Фердинанд Пих
Porsche го покажа специјалниот 718 Cayman GT4 во Јапонија, дизајниран како потсетник на тркачкиот автомобил 906 од 60-тите години на минатиот век. Уникатниот модел е создаден од одделот на Porsche Exclusive Manufaktur и не е на продажба, иако клиентите се добредојдени да нарачаат точно исти спецификации за нивниот Cayman доколку сакаат.
Врвот на овој конкретен GT4 е бојата, имитирајќи го неговиот легендарен претходник, кој беше развиен од тогашниот инженер Фердинанд Пих и го отвори патот за долга низа успешни тркачки автомобили. Поконкретно, дизајнерите ги реплицираа боите на Porsche 906 со шасија број 145, кој победи на Јапонското ГП во 1967 година со возачот Тетсу Икузава.
Модерниот омаж на класичниот тркачки автомобил добива жолти акценти на хаубата, капачињата на ретровизорите, страничните доводи, шапите на сопирачките, задното крило и задниот браник, со сребрените ленти на профилот и темните алуминиумски тркала кои создаваат убава комбинација против крем нијанса на каросеријата. Задниот страничен прозорец има Porsche Exclusive Manufaktur со ретро вкус и специјална значка 906-145 со силуета на оригиналот.
Елементи кои ја истакнуваат уникатноста
Во внатрешноста се наоѓа црна кожа и тапацир од Алкантара со црвени шевови, истото лого 906 на контролната табла и картата на Јапонското Гран При од 1967 година врежана на потпирачите за глава на лесните седишта од јаглеродни влакна. Обликот на Fuji Speedway е присутен и на осветлените странични прагови, заедно со времето од 2:00:800 на победничката тркачка кола 906.
Не знаеме зошто Porsche го избра обичниот GT4, а не поекстремниот GT4 RS за оваа конструкција, но веројатно вториот веќе е премногу посебен самиот по себе. Во секој случај, овој GT4 е прилично способен на патеката, благодарение на атмосферскиот 4,0-литарски мотор кој произведува 420 КС и 420 Nm вртежен момент, поагресивна поставка на шасијата и дополнителни аеро компоненти во однос на помалите варијанти на 718 Cayman.
Првиот 718 Cayman GT4 Tribute to 906 ќе биде прикажан во Porsche Experience Center во Токио помеѓу 23 и 30 август и ќе остане во сопственост на компанијата. Porsche не ја откри цената на возилото, но обичниот Cayman GT4 започнува од 100.378 долари во Јапонија, со опционални додатоци кои ја зголемуваат цената. Имајќи предвид дека услугите на Porsche Exclusive Manufaktur може да се нарачаат од каде било во светот, безбедно е да се претпостави дека достапноста на спецификацијата „почит кон 906“ нема да биде ограничена на јапонскиот пазар.