fbpx

Estafette концептот е најава за електрично комбе од Renault

Електричниот концепт инспириран од Estafette од 60-тите години на минатиот век, е развиен заедно со Volvo и доаѓа во продажба во 2026 година

Renault повторно го користи своето минато за инспирација за нови модели, овој пат за Estafette, концепт кој го прикажува сериското електрично панел комбе што ќе пристигне во 2026 година.

Иако не изгледа толку впечатливо ретро како новиот електричен субкомпактен 5 или купето R17, Estafette го зема своето име и стилските знаци како тркалезните фарови од оригиналното комбе Estafette што беше вообичаена глетка на француските патишта од неговото лансирање во 1959 година до излегувањето од производство во 1980 година.

Renault Estafette Concept

Estafette вози на платформата FlexEVan кодекс развиена со Volvo и логистичкиот гигант CMA CGM Group, и со 4.870 милиметри зафаќа иста површина како Kangoo. Но, производителот на автомобили тврди дека има агилност на Clio и носивост од 7,1 метри кубни. Невообичаено високата висина од 2.590 милиметри им овозможува на возачите да одат по целата должина од кабината до задниот дел на товарниот дел додека стојат исправено.

Вратата на задната страна се отвара целосно за едноставно полнење на местата за товарење, додека на пат за испорака, возачите ќе ги користат предните странични врати за истовар. Renault тврди дека паметниот дизајн на лизгачките врати ги прави полесно да се отвораат и затвораат, и дека ако тие се повлекуваат во права линија наместо прво да се влечат нанадвор, значи дека се помалку тешки за зглобот на возачот.

Renault Estafette Concept

Од Renault велат дека забавниот дизајн и силниот избор на бои ќе помогнат да се стави крај на комбињата како здодевни, анонимни машини. Исто така, изгледа многу повозбудливо од повеќето комбиња во внатрешноста, каде што возачите комуницираат со 7-инчен дигитален инструмент кластер и посебен 12-инчен екран на допир во центарот на контролната табла, дизајниран да работи различни софтверски апликации што различни трговци би можеле да ги користат по потреба. Постојат графички контроли под екранот и на воланот за складирање на омилените апликации и пар вертикални екрани од 10 инчи според должностите на ретровизорот за ракување со вратата.

Француската марка не откри каков електричен погон користи Estafette, но со оглед на тоа дека комбето е наменето специјално за урбана употреба, нема да му треба огромна моќност или огромна батерија.

Поврзани вести

Back to top button