Ferrari 12Cilindri е најновиот V12 модел на италијанската марка
Новиот модел е инспириран од Gran Turismo автомобилите на Ferrari од 1950-тите и 60-тите години
Ferrari го претстави најновиот и најголемиот гран-турер со предно поставен мотор кој е именуван по неговата „душа“ – атмосферскиот V12 мотор. Наречен 12Cilindri (италијански за „12 цилиндри“), го заменува 812 Superfast во линијата на марката. Моделот доаѓа во две варијанти, Coupe и Spider, кои беа претставени на ексклузивен настан одржан во Мајами Бич.
Како што веројатно можеше да претпоставите од неговото име, 12Cilindri е придвижуван од водечкиот 6,5-литарски атмосферски V12 на италијанската марка. Капацитетот на овој мотор не е зголемен за новиот модел, но му се направени модификации, овозможувајќи му да достигне до 9.500 вртежи во минута и да произведува 830 КС и 678 Nm вртежен момент.
Клучната надградба направена на V12 е усвојувањето на титаниумски шипки кои ја намалуваат ротирачката маса за 40% во споредба со челичните шипки. Ferrari исто така користи нова алуминиумска легура за клиповите и има инсталирано ребалансирано и лесно коленесто вратило. Челичните вентили добиени од Formula 1 исто така се опремени со облога од карбонска облога, со што се намалува коефициентот на триење и се подобрува механичката ефикасност на моторот.
Промените не застануваат тука. Колекторот и пленумот се покомпактни, кривата на вртежниот момент е оптимизирана при сите брзини на моторот и инсталиран е нов софтвер за прилагодување на максималниот достапен вртежен момент во зависност од избраната брзина. Споен со 6,5-литарскиот агрегат е осумстепен менувач со двојна спојка.
Ferrari вели дека 12Cilindri Coupe може да достигне 100 км/ч за 2,9 секунди, 200 км/ч за 7,9 секунди и да достигне до 340 км/ч. Spider е малку побавен, потребни се 2,95 секунди за да достигне 100 км/ч и 8,2 секунди за да достигне 200 км/ч. Coupe тежи 1.560 килограми, додека Spider е 1.620 кг.
Ferrari 12Cilindri
12Cilindri изгледа сосема поинаку од другите актуелни модели на Ferrari. Однапред, потсетува на иконата 365 GTB/4 Daytona со остри фарови, дневни LED светла и сјајно црн елемент помеѓу светлата. Ferrari вели дека новиот автомобил има „пософистициран“ дизајнерски јазик од 812Superfast со фокус на чистите линии и мускулести пропорции. Опремен е и со голем број аеродинамични „трикови“.
На пример, има активни аеро елементи одзади кои работат помеѓу 60 км/ч и 300 км/ч за да ја зголемат потисната сила. Ferrari, исто така, го дизајнираше долниот дел од каросеријата за да го максимизира ефикасното генерирање на вертикално оптоварување и инсталираше шипки зад предните тркала за да го намали преголемиот притисок во внатрешноста на моторот. Три пара генератори на вител се наоѓаат и под предниот дел, исто како кај 812 Competizione.
Како и другите модели на Ferrari, во внатрешноста на 12Cilindri доминираат големи екрани. Во центарот на контролната табла се наоѓа 10,25-инчен инфозабавен дисплеј додека зад воланот е масивен дисплеј на возачот од 15,6 инчи. Инсталиран е и дисплеј од 8,8 инчи за патникот да ужива. Италијанската марка, исто така, ги задржа истите контроверзни капацитивни копчиња на воланот како 296, но овие копчиња сега имаат вдлабнатини. Купувачите кои претпочитаат да слушаат музика отколку да уживаат во симфонијата V12, можат да го изберат својот автомобил со аудио систем Burmester со 15 звучници.
Brake-by-wire е стандардно поставен на 12Cilindri. Ferrari користеше сличен систем на SF90 Stradale и 296. Исто така е опремен и Slide Slip Control 8.0 (SSC 8.0), најновата итерација на сложениот софтверски пакет што му овозможува на возачот да избере колкав агол на лизгање би сакал низ свиокот. Од компанијата велат дека овој систем е оптимизиран и сега може да го процени зафатот на пневматиците и подлогата при управувањето, овозможувајќи му брзо да ги научи нивоата на зафат во реално време.
Инсталиран е и независен систем за управување со четири тркала, како оној на 812 Competizione. Ferrari ќе го продава новиот автомобил со гуми Michelin Pilot Sport S5 или Goodyear Eagle F1 Supersport, кои се развиени специјално за него и имаат димензии 275/35 ZR21 напред и 315/35 ZR21 назад. Меѓуоскиното растојание на 12Cilindri е исто така за 20 мм пократко од 812, а автомобилот има распределба на тежината во сооднос 48,4% напред и 51,6% позади.
Новиот Ferrari 12Cilindri Coupe ќе започне од 395.000 евра во Италија, додека Spider е со цена од 435.000 евра.