Ferrari го претстави новиот F80
Целосно новиот Ferrari F80 е комбинација на класичен дизајн и иновативна технологија во комбинација со перформанси од хибридниот V6 мотор
Ferrari конечно конечно го претстави својот најнов модел F80, а познатата италијанска марка повторно покажа зошто е лидер во производството на хиперавтомобили. Претставен како наследник на легендарниот модел F250, F80 не е само нов автомобил, туку претставува своевидна револуција во автомобилската технологија.
Дизајн
F80 е инспириран од класичните модели на Ferrari, особено од Daytona, но носи современи елементи кои ја дефинираат иднината на брендот. Дизајнот вклучува префинета аеродинамика, со уникатен црн визир кој визуелно се протега од предната страна, создавајќи впечатлив изглед. Предните крила, кои потсетуваат на легендарниот F40, додаваат агресивен карактер, додека задното активно крило и дифузор помагаат за создавање на длабока симетрична сила, која достигнува неверојатни 1.000 кг при брзина од 250 км/ч. Оваа комбинација на дизајн и функционалност не само што подобрува перформансите, туку и го прави F80 визуелно привлечен.
Кога станува збор за внатрешноста, ентериерот на F80 е дизајниран со фокус на возачот. Седиштето за возачот е прилагодливо и дизајнирано да обезбеди максимален комфор и поддршка, додека патничкото седиште е поставено подалеку, создавајќи впечаток на единечна кабина. Контролите за климатизација и менувачот се позиционирани така што возачот може да ги користи без да се одвлекува од патот. Ferrari исто така вклучува традиционални физички копчиња на воланот, што е значителна разлика во однос на предходните модели кои користеа чувствителни на допир контроли.
Погонска група
Најзначајната промена доаѓа со замената на V12 со хибридна конфигурација на V6 со двојно турбо. Овој мотор, познат како F163CF, е дизајниран да произведува неверојатни 1.200 коњски сили и 850 Nm вртежен момент, што го прави еден од најмоќните мотори во светот на хиперавтомобилите. Системот на хибридна технологија вклучува три електрични мотори, од кои два работат на предните тркала и дополнуваат до 286 КС, овозможувајќи му на F80 да стане првиот хиперавтомобил на Ferrari со погон на сите тркала. Предните мотори исто така овозможуваат функција за векторирање на вртежниот момент, а Ferrari вели дека дополнителната тежина од 61,5 килограми е всушност 14 кг помала од SF90. Третиот мотор испраќа 81 КС на задните тркала, но може да генерира 95 КС со собирање на енергијата за сопирање. Сепак, интересно е тоа што и покрај достапноста на електромоторите, F80 нема чисто електричен режим на возење.
Ferrari го приспособи засилувањето на погонската единица за да го имитира чувството на атмосферски мотор, но навистина паметната работа е нешто што се нарекува Boost Optimization. Откако ќе се вклучи, возачот прави визуелен круг на неговата избрана патека и F80 ги евидентира кривините и правците, откривајќи каде би можело да биде корисно зголемувањето на перформансите и е подготвен да го примени во следниот круг.
Механика
Ferrari F80 не само што нуди огромна моќ, туку и напредна механика. Има електрични мотори кои заменуваат традиционалните анти-ролни шипки, а тие работат со 48-волтни електрични мотори за да ја одржат каросеријата стабилна за време на свиоци, минимизирајќи ги ефектите на преносот на тежината. Соработката со Brembo резултираше со нова генерација на карбонски кочници CCM-R Plus, кои нудат двојна механичка сила и трипати подобра термална проводливост од претходните модели.
За разлика од McLaren, кој користи карбонска шасија на секој автомобил во својата постава, сè до почетната Artura, Ferrari се држи до алуминиум за своите сериски патни автомобили, заштедувајќи ја композитната технологија за автомобилите како F80. Но, алуминиумот, кој е подобар во апсорпцијата на енергијата при судир, сè уште се користи овде за предните и задните подрамки.
Ferrari објави дека планира да произведе само 799 примероци од новиот F80, што ја прави овој автомобил уште попривлечен за колекционерите и љубителите на автомобили. Со цена од околу 3,9 милиони долари, F80 ветува дека ќе биде симбол на луксуз и ексклузивност. Поради огромниот интерес за хипер автомобилите, оваа бројка е значително повисока од 499-те единици на LaFerrari, што укажува на зголемена побарувачка и задоволство на фан базата.