Fiat ја претстави хибридната верзија на новиот 600
Fiat 600 Hybrid добива 1,2-литарски трицилиндричен мотор и помал електрoмотор за комбинирана моќност од 127 КС
По претставувањето на целосно електричниот 600e, Fiat сега го покажа и 600 Hybrid, помалку електрифицираната варијанта на компактниот кросовер на италијанскиот производител. Иако има само мала батерија и мал мотор, ќе понуди доста изненадувачки перформанси.
Понуден како алтернатива со внатрешно согорување на целосно електричниот Fiat 600e, новата хибридна верзија комбинира 1,2-литарски трицилиндричен мотор со 100 КС и електричен мотор од 29 КС.
Електричниот погонски систем е сместен во шест-степениот електричен менувач со двојна спојка и му овозможува на Fiat 600 Hybrid да патува со брзина од 30 километри на час само на електрична енергија. Меѓутоа, со таа брзина, литиум-јонската батерија од 48 волти би се потрошила за само 1 километар.
Затоа, Fiat сугерира дека електричниот мотор и батеријата се подобро прилагодени за да го смират заостанувањето на турбото. 600 Hybrid забрзува од 0-100 км/ч за 11 секунди. Дополнително, електромоторот може да се користи додека возилото е заглавено во густ сообраќај или додека е паркирано за да го спречи моторот непотребно да согорува гориво.
Fiat тврди дека стартерот со ремен гарантира дека преминот од електромотор на мотор е беспрекорен и тивок. Во комбинација со Miller циклусот на согорување на моторот, производителот на автомобили вели дека системот за електрификација му помага на 600 Hybrid да ја намали потрошувачката на гориво и да ги намали емисиите на CO2 до 15 проценти.
La Prima
Како и Fiat 600e од 2024 година, 600 Hybrid има должина од 4,17 метри и простор за складирање низ целата кабина од 15 литри, покрај багажникот од 385 литри. Исто така, има седишта за пет патници, кои можат да се одморат на ексклузивен тапацир од рециклирана ткаенина со бели акценти. Црната пластична фасција на контролната табла од биолошки материјали помага дополнително да се навестат еколошките амбиции на возилото.
Внатре, возачите ќе најдат со лопатки за менување на брзините и мерач на моќност за да им го покаже протокот на енергија додека се во движење. Купувачите кои ќе се одлучат за моделот La Prima со повисока опрема ќе добијат технологија за возење од Ниво 2 на за да се возењето.
Fiat 600 Hybrid ќе биде достапен во Италија и на други пазари каде усвојувањето на електричните возила е доволно бавно за да бара алтернатива на 600e. Цените ќе започнуваат од 24.950 евра на домашниот пазар.