fbpx

Ford го претстави електричниот E-Transit Courier

Ford го претстави целосно новиот E-Transit Courier, неговото најмало електрично комерцијално возило, кое пристигнува во Европа следната година

Помалку од еден месец по претставувањето на новиот Explorer EV, Ford покажа уште едно клучно електрично возило наменето за европските купувачи, но овој пат целната публика е многу поинаква.

Courier е најмалото Transit комбе на Ford, кое се наоѓа под Transit Connect, а овој целосно нов E-Transit Courier е првиот што нуди целосно електричен погон. За разлика од европскиот Explorer, кој ја позајмува својата платформа и опрема за возење од ID.4 на Volkswagen, E-Transit Courier е поставен на сопствената ЕВ архитектура на Ford – истата архитектура што Ford ќе ја користи за претстојниот електричен кросовер Puma, и двете возила ќе бидат изградени во истата фабрика во Крајова во Романија.

Сепак, она што малиот E-Transit го има заедничко со Explorer е неговата кутиеста форма и четвртаста предна страна налик на SUV што им дава сериозен став на двете ЕВ и е значително отстапување од постарите, позаоблени дизајни на марката. Но, не е само формата на Courier што го прави да изгледа поголем од комбето во заминување. Тој е поголем, во секоја димензија.

Поголеми димензии

Вкупната должина е зголемена за 118 милиметри на 4.278 метри, но уште поважно е што површината на товарот е зголемена. Должината на товарот на нивото на подот сега е 1.803 милиметри наместо 1.621 мм и може да ја зголемите на 2.661 мм со одредување на опционална преграда за оптоварување.

Ford E-Transit Courier

Потенцијално уште покорисно, ширината помеѓу лаковите на тркалата се зголеми за 200 мм благодарение на репозиционираните амортизери, а тоа сега овозможува две стандардни евро палети да се вклопат во товарниот простор во исто време. Товарните шини со средна висина се опционални, а има и мал дел од 44 литри за складирање.

Ford задржа неколку технички детали, вклучително и големината на таа батерија, но знаеме дека E-Transit е придвижуван од еден електричен мотор со 136 КС што ги придвижува предните тркала и е ограничен на 145 км/ч. Вградениот AC полнач од 11 kW ќе ја одземе батеријата од 0-100 проценти за 5,7 часа, но максималната стапка на еднонасочна струја е 100 kW, така што за полнење од 10-80 проценти потребни се околу 35 минути. Но, таа брзина од 100 kW е сè уште доволно силна за да додаде 87 км опсег на возење за 10 минути, што може да биде доволно бидејќи ваквите мали комбиња често се користат на пократки урбани патеки.

Погонската група на E-Transit може да се конфигурира за возење со една педала, а корисниците исто така можат да закажуваат полнење и претходно климатизација на батеријата преку паметниот 12-инчен екран на допир за инфозабава Sync 4, кој Ford го резервира за електричните верзии на новиот Courier. Токму така, и покрај маркетиншкиот притисок кој сето тоа го искривува новиот ЕВ погон, најмалиот Transit исто така ќе биде достапен и со бензински и со дизел мотори, а токму тие модели ќе пристигнат први, есента 2023 година, околу една година пред ЕВ.

Ford E-Transit Courier

Две опции за мотор со внатрешно согорување

Ford вели дека електричните комбиња моментално сочинуваат само 6 отсто од комерцијалниот пазар, тој очекува тоа да се зголеми на 75 отсто до крајот на деценијата.

Courier со мотор на внатрешно согорување доаѓаат со 1,0-литарски EcoBoost бензинец од 125 КС или 1,5-литарски EcoBlue дизел со 100 КС, и двата добиваат мануелен менувач со шест брзини, додека EcoBoost исто така има опција за менувач со седум брзини со двојна спојка. Покрај далеку помалку импресивниот екран на допир од 8,0 инчи и обичните ознаки „Transit“ наместо „E Transit“ на задната страна, комбињата за согорување се означени со различни дневни светла и помалку украсена решетка со конвенционални хоризонтални летви и без хоризонтална LED светлосна лента помеѓу фаровите.

Но, Ford велат дека обемот на оптоварување е иста за кој погонски агрегат и да се одлучите, и дека сите верзии може да се нарачаат или како едноставно комбе со две седишта или како дворедна двокабина, додека дериватот на Tourneo фокусиран на патниците доаѓа подоцна.

Поврзани вести

Back to top button