Ford ја претстави Powershift верзијата на Puma ST
Powershift верзијата изгледа како обичен Puma ST на прв поглед, но е значително различен од „жешкиот кросовер“ што Ford го нуди од 2020 година
Ford ја претстави Puma ST Powershift, комбинирајќи ја најмоќната верзија на 1.0-литарскиот благ хибриден мотор со седумстепен автоматски менувач, како алтернатива на 1.5-литарската мануелна варијанта на SUV моделот.
Почнувајќи од погонската група, турбо 1.0-литарскиот трицилиндричен EcoBoost со 48V систем е подесен да произведува 170 КС и 248 Nmвртежен момент. Тие бројки се највисоки меѓу сите други варијанти на истиот мотор, иако не можат да парираат со 200 КС и 320 Nm на неелектрифицираниот 1,5-литарски EcoBoost во Puma ST.
Со цел да се постигне зголемување од околу 10% на моќта во споредба со помалата Puma ST-Line, инженерите на Ford го изменија софтверот на погонската група, истовремено подобрувајќи го благиот хибриден систем. Поконкретно, литиум-јонската батерија од 48 волти се полни побрзо, што му овозможува на интегрираниот стартер/генератор на ремен (BISG) да го зголеми вртежниот момент при пониски вртежи во минута и да додаде до 10 КС дополнителна моќност за подолги временски периоди кога е потребно.
Седумстепениот менувач со двојна спојка Powershift, кој ја испраќа моќноста на предната оска, исто така е оптимизиран за подобрени перформанси. Сега овозможува тројно спуштање преку посебните лопатки и ги држи брзините подолго кога е избран режимот за возење „Sport“. Во исто време, ја додава функцијата Stop & Go на опционално достапнниот адаптивен темпомат и ја овозможува функцијата Remote Start.
Што се однесува до перформансите, Puma ST Powershift забрзува од 0-100 км/ч за 7,4 секунди, што го прави за цели 1,6 секунди побрз од ST-Line и само 0,6 секунди побавен од мануелниот и помоќен ST. Ford сугерира дека новиот модел има потрошувачка на гориво од 6,3 литри на 100 километри и испушта 144 g/km CO2, што го прави постепено поекономичен и почист во споредба со ST со поголемиот мотор.
Без промени во дизајнот
Ако го оставиме настрана новиот погон, Puma ST Powershift од 2023 година ја споделува спортската шасија и карактеристиките на Puma ST што постои од 2020 година. Поставувањето на суспензијата специфично за верзијата вклучува пружини за векторирање на силата, амортизери со двојна цевка на Hitachi и реактивни фреквентни амортизери.
Интересно е тоа што нема никакви визуелни промени на Puma ST Powershift во споредба со обичната Puma ST, бидејќи го дели спортскиот бодикит и 19-инчните алуминиумски бандажи со Magnetite финиш. Единствениот начин да ги разликувате е да го проверите менувачот во внатрешноста на кабината или да погледнете под хаубата. За 2023 година, производителот на автомобили додаде нова надворешна нијанса на Azura Blue во палетата на бои, која опционално може да се комбинира со сјајно црн покрив. Стандардна опрема вклучува 8-инчен инфозабавен екран на допир, 12,3-инчен дигитален инструмент кластер, безжична подлога за полнење, спортски седишта обложени со синтетичка кожа Sensico, сензори за паркирање и Ford MegaBox под подот на багажникот.
Иако во официјалното соопштение за печатот не се спомнуваат цените, знаеме дека Ford Puma ST Powershift со благ хибриден 1.0-литарски погон ќе биде нешто поевтин од мануелната верзија со неелектрифициран, но помоќен 1.5-литарски мотор.