GAC ќе ги изигра ЕУ и тарифите со помош на Magna
Кинескиот GAC ќе го произведува електричниот Aion V во фабриката на Magna во Грац, со што ги избегнува европските тарифи и го забрзува својот влез на европскиот пазар.

Големи промени се случуваат на европскиот автомобилски пазар, а кинеските производители продолжуваат да ја менуваат играта. Guangzhou Automobile Group (GAC) официјално потврди дека својот целосно електричен SUV, Aion V, ќе го произведува во фабриката на Magna во Грац, Австрија – стратегиски чекор со кој компанијата директно ги избегнува зголемените увозни давачки за целосно составени возила од Кина.
Стратешка соработка со европски гигант
Фабриката на Magna во Грац е светски познат производствен центар кој со години склопува возила за големи имиња како Mercedes-Benz, Jaguar Land Rover, BMW и Toyota. Со откажување или истекување на дел од договорите, во производството се отвори простор што GAC го искористи како идеална можност за влез во Европа.

Партнерството ќе овозможи европско финализирање на Aion V, а можно е да се користи и моделот на XPeng – возилата да се произведуваат во Кина, делумно да се расклопат, а потоа да се финализираат во Австрија, што значително ги намалува тарифите. Засега GAC не потврдува дали ќе го применува токму истиот процес, но шансите се реални.
Aion V – електричен SUV со сериозни амбиции
Aion V беше претставен минатата година и веднаш привлече внимание со својата AEP модуларна архитектура и електромотор со 181 КС. Моделот нуди избор од три батериски пакети – 62, 75 и 90 kWh – а најголемиот овозможува импресивен CLTC опсег до 750 километри.
Со своите димензии, технологија и цена, Aion V директно се позиционира против модели како Geely EX5 и BYD Atto 3, кои веќе бележат забележителни резултати на европскиот пазар.

Глобални планови и европски амбиции
GAC најави дека Aion V ќе се продава во повеќе од 30 светски пазари, вклучувајќи ја и Европа, Австралија и други растечки региони. Производството во Грац му дава значителна предност во однос на локалните регулативи, но и дополнителна сигурност кај европските купувачи кои се повнимателни кон возила увезени директно од Кина.
Дали потегот ќе предизвика негативни реакции кај европските производители? Сосема извесно. Но за GAC, ова е влезна карта за еден од најконкурентните пазари во светот – и очигледно компанијата не планира да ја пропушти шансата.



