Hyundai ги објави деталите за новата Kona
Hyundai првично ја претстави втората генерација на Kona на крајот на минатата година, но сега сподели нови фотографии и детали за корејскиот модел
Новата Hyundai Kona беше претставена минатиот месец, но корејскиот производител сега сподели подетален преглед на дизајнот и спецификациите, барем кога станува збор за корејските спецификации на верзиите со мотори на внатрешно согорување и хибридните варијанти, додека ЕВ верзијата и моделите со глобални спецификации ќе бидат детално најавени во март.
Почнувајќи од погонските единици, на корејскиот пазар, поставата на Hyundai Kona вклучува две опции со конвенционален погон, хибрид и ЕВ. Природно аспирираниот 2,0-литарски мотор произведува 149 КС и 179,5 Nm вртежен момент и е исклучиво поврзан со интелигентниот променлив менувач на Hyundai (IVT). Оние кои сакаат нешто посилно можат да се одлучат за 1,6-литарски T-GDi мотор со турбополнач кој произведува 198 КС и 265 Nm вртежен момент.
Поефикасниот Kona Hybrid доаѓа со атмосферски 1,6-литарски GDi мотор и единечен електричен мотор, кој произведува комбинирани 141 КС и 265 Nm вртежен момент. Hyundai не даде повеќе информации, но тие спецификации се идентични со механички поврзаниот Kia Niro Hybrid.
2024 Kona е малку поголем од неговиот претходник, со димензии 4.350 мм во должина, 1.825 мм ширина и 1.580 мм висина, со меѓуоскино растојание од 2.660 милиметри.
Футуристички дизајн
Кога станува збор за дизајнот на втората генерација на Kona, моделот се одликува со „научно-фантастични“ карактеристики како LED диоди со целосна ширина на двата краја. Hyundai ги нарекува „Seamless Horizon Lamps“, додека кај Kona EV тие се пиксели. Електричната верзија, исто така, доаѓа со различен дизајн на браникот и пластична обвивка во боја на каросеријата во споредба со облогите со погон на мотор со внатрешно согорување и хибридите кои имаат активни воздушни клапи на доводите на браникот. Конечно, облогата N Line добива поспортски боди кит и опција за црн покрив и уникатни алуминиумски тркала од 19 инчи.
Внатре, Hyundai тврди дека новата генерација е попространа и поразновидна од моделот што го заменува, нудејќи 77 мм повеќе простор за нозете, 11 мм повеќе простор за главата и најдобар простор за рамениците во класата за задните патници. Ова беше овозможено благодарение на подолгото меѓуоскино растојание за 60 мм и потенките предни седишта. Понатаму, новиот shift-by-wire менувал е поместен зад воланот, ослободувајќи простор за дополнителни прегради за складирање на централната конзола. Со преклопени задни седишта, има до 723 литри товарен простор, иако Hyundai не ни го даде бројот во стандардната конфигурација со пет седишта.
Во однос на технологијата, дигиталниот кокпит се состои од двојни екрани од 12,3 инчи, а новата инфозабава е компатибилна со надградби преку воздух. Има и амбиентално осветлување, паметна електрична задна врата, безжично полнење, функции за далечински управувач и многу ADAS, вклучително и Smart Cruise Control (NSCC) базиран на навигација и помош при возење по автопат (HDA).
Останува да се види дали Hyundai Kona со глобални спецификации ќе се разликува од моделот со корејски спецификации. Ќе дознаеме повеќе за него овој март, заедно со опсегот и бројките за моќност за Kona EV – кој најверојатно ќе биде многу сличен на Kia Niro EV.