fbpx

Hyundai ги претстави концептите RN22e и N Vision 74

Корејскиот производител Hyundai ги претстави двата свои најнови концепти наречени N Vision 74 и RN22e кои претставуваат увид во технологијата која во иднина ќе ја користи компанијата за своите возила

Hyundai гради репутација како една од најподобрените автомобилски компании во последната деценија и таа само станува посилна. Денес, корејскиот бренд објави два нови концепти кои ја сигнализираат иднината на перформансите на Hyundai и ги нарекува ‘Лаборатории во движење’ (Rolling Labs). Првиот го носи името RN22e, е целосно електрично чудовиште со околу 576 коњски сили 740 Nm вртежен момент, а вториот претставува хибрид меѓу електрично и водородно возило, а е наречен N Vision 74.

N Vision 74 е прекрасно ретро ремек дело кој го позајмува изгледот од друг концепт автомобил на Hyundai наречен Pony од 1970-тите. RN22e, пак, носи каросерија од новиот Ioniq 6, но Hyundai сака да не го нарекува ова Ioniq 6 N. Сепак, производителот на вели дека може да го најавува идниот N модел.

Hyundai N Vision 74

Технички гледано, N Vision 74 е хибридно возило, но нема да најдете бензински мотор никаде под неговата каросерија. Hyundai тука комбинира електрична енергија со водородни горивни ќелии – најнапредните горивни ќелии некогаш создадени од корејскиот производител на автомобили. Како таков, N Vision 74 му оддава почит не само на концептот Pony од 1974 година во дизајнот, туку и на моќта на концептот N 2025 Vision Gran Turismo за горивни ќелии од 2015 година.

Hyundai N Vision 74 & RN22e

Hyundai вели дека двата системи нудат подобра ефикасност на ладењето. Вградувањето на горивни ќелии, исто така, овозможува пократки прекини за полнење/полнење, под услов да најдете станица за водородно гориво. Што се однесува до перформансите, N Vision 74 користи два мотори само на задните тркала, генерирајќи повеќе од 671 КС 900 Nm вртежен момент. Поставката, исто така, користи прецизно векторирање на вртежниот момент за подобро совладување на свиоците, и со полни батерија и горивни ќелии, Hyundai тврди дека има опсег од над 600 километри.

Hyundai N Vision 74 & RN22e

Hyundai RN22e

Hyundai е прилично таинствен кога станува збор за можноста да лансира N верзија на Ioniq 6, велејќи дека RN22e е „поглед кон претстојниот ЕВ N“. Стандардниот модел неодамна беше откриен, но неговата нежна форма секако прави одлична основа за нешто поспортско. Во концептна форма, RN22e случајно ги произведува истите 577 КС како Kia EV6 GT.

За таа цел, Hyundai вели дека RN22e е првиот вистински тест со високи перформанси за неговата платформа E-GMP. Концептниот автомобил ќе го истражува векторирањето на вртежниот момент и дистрибуцијата на моќноста, додека исто така бара начини за намалување на тежината. Човек не може да очекува брзи кругови на тркачките патеки без надградени сопирачки, па затоа RN22e носи шапи со четири клипови. И аеродинамичките својства на Ioniq 6 се исто така под лупа за перформансни апликации, подобрени овде со уникатни елементи на предницата и други компоненти инспирирани од моторспортот како големото крило на задниот дел. Внатре, инженерите исто така експериментираат со различни вештачки звуци за попривлечно искуство.

Hyundai N Vision 74 & RN22e

„RN22e и N Vision 74 играат важна улога во стратешкиот развој на целата наша линија на производи, особено нашите електрифицирани возила со високи перформанси“, рече Томас Шемера, извршен потпретседател на Hyundai и шеф на одделот за искуство со клиенти. „’Лабораториите во движење’ претставуваат континуиран развој на нашите најнапредни технологии. Овој уникатен пристап нè прави подготвени за предизвиците на иднината со тоа што нè овластува да се придвижиме до крај“.

Hyundai N Vision 74 & RN22e

Технологијата ќе се користи во идните модели

Засега нема индикации дека било кој од овие два концепти ќе се најде во производство, иако Ioniq 6 N изгледа речиси загарантиран во одреден момент.

Претходните примери на овие „Лаборатории во движење“ на Hyundai, како RM14, RM15 и RM19 беа користени за да се потврди технологијата што на крајот ќе се најде во моделите N. Во меѓувреме, RM20e беше првиот електричен концептен автомобил на марката, а N Vision 74 заедно со RN22e го продолжуваат тоа наследство со ниски емисии.

Поврзани вести

Back to top button