fbpx

Hyundai го претстави малиот електричен SUV Inster

Новиот Inster има поголеми димензии од Casper, на кого е заснован, притоа добива подарежлив комплет и некои уникатни стилски елементи

Hyundai продолжува да ја проширува својата линија SUV со новиот Inster – целосно електрична верзија на субкомпактниот кросовер Casper, кој се одликува со продолжено меѓуоскино растојание и повеќе стандардна технологија во кабината. За разлика од Casper, кој е ексклузивно достапен во Кореја, Inster ќе се продава и во Европа, како и на Блискиот Исток и Азија, што го прави глобален модел.

Inster позајмува многу од дизајнот на Casper од 2021 година, но внесува неколку сопствени акценти како назнака на електричната природа на моделот. Станува збор за изменети браници, избор од тркала од 15 инчи или 17 инчи и поблескави LED светла напред и назад. Сепак, поважно е тоа што Inster порасна во димензиите. Тој е 230 милиметри подолг од Casper, со меѓуоскино растојание продолжено за 180 мм.

И покрај значителното истегнување, Inster одржува мал отпечаток. Долг е 3.825 милиметри, широк е 1.610 мм и само 1.575 мм висок, со меѓуоскино растојание од 2.580 мм.

Во Европа, Hyundai Inster ќе биде позициониран помеѓу сегментите A-SUV и B-SUV што го прави соодветен избор за урбани средини со своите компактни димензии. Понатаму, Hyundai ја најави претстојната верзија на Inster Cross, која ќе се одликува со „поцврст дизајн, фокусиран на отворено“.

Ентериер

Внатрешниот дизајн, исто така, во голема мера е пренесен од еквивалентот со погон на ICE, иако со технолошки надградби и различни опции за бои за платнениот тапацир. Дигиталниот кокпит има двојни дисплеи од 10,25 инчи, значително поголеми од оние во Casper.

Во зависност од нивото на опременост, опремата може да вклучува приклучок за безжично полнење, LED амбиентално осветлување со 64 бои, греење на предните седишта, подвижен покрив и сеопфатен пакет на функции ADAS за нејзината големина.

Сите седишта може да се преклопат, со лизгање и наведнување на вториот ред, како и опционална предна клупа. Багажникот има капацитет од 280 литри, кој може да се прошири до 351 литри во зависност од положбата на задната клупа.

Две опции за електричен погон

Hyundai Inster ќе биде достапен со стандардни и опции за погонски склоп со долг дострел. Почетниот модел располага со еден електричен мотор со 97 КС и вртежен момент од 147 Nm. Енергијата се добива од батериски пакет од 42 kWh, што му овозможува да патува повеќе од 300 километри помеѓу полнењата.

За оние кои сакаат повеќе, верзијата со долг дострел е придвижувана од помоќен електричен мотор од 115 КС. Ова е комбинирано со малку поголем пакет батерии со капацитет од 49 kWh, со опсег на движење од 355 километри, што е водечки во сегментот.

Благодарение на неговите можности за брзо полнење од 120 kW DC, Inster може да се полни од 10-80 проценти за само 30 минути. Кога е поврзан со почесто користен штекер за наизменична струја од 11 kW, целосното полнење ќе трае 4 часа за стандардниот модел или 4 часа и 35 минути за моделот со долг дострел. Дополнително, функцијата V2L овозможува двонасочно полнење за други уреди како е-велосипеди и опрема за кампување.

Новиот Inster ќе биде пуштен во продажба во Кореја ова лето, по неговото деби на Меѓународниот саем за мобилност во Бусан во 2024 година. Ќе следи постепено ширење во Европа, Блискиот Исток и Азија, а цената ќе биде објавена подоцна. Судејќи според нејзината големина и позиционирање на пазарот, ова најверојатно ќе биде најприфатливата ЕВ понуда на Hyundai.

Поврзани вести

Back to top button