Hyundai ќе лансира два нови електрични автомобили за Европа
Корејската марка сака сериозно да навлезе во сегментот на градски автомобили со електричен погон
Минатиот месец, Hyundai потврди дека развиваат мал и достапен електричен автомобил за Европа со почетна цена под 20.000 евра, но новиот извештај тврди дека има втор ЕВ во плановите. Двата модели се очекува да дебитираат во средината на 2023 година и крајот на 2024 година, врз основа на заедничките основи.
Според Autocar, електричните возила ќе бидат наследници на Hyundai i10, позиционирани во сегментот на градски автомобили (A-Сегмент). VW Group, исто така, таргетира цена од 20.000 евра за најевтините од нејзините урбани ЕВ, што покажува дека ова може да стане нова норма за сегментот.
Нема официјални информации за дизајнот на електричните возила, но очекуваме еден од нив да прифати сличен стил на Hyundai i10, а другиот да биде малку попростран и повисок како Hyundai Casper. Треба да се земе предвид дека малиот SUV се шпекулира дека ќе добие ЕВ варијанта во 2023 година, која би можела да биде тесно поврзана со гореспоменатите модели.
Веќе знаеме дека малите ЕВ на Hyundai ќе користат интегриран погонски модул (iDM) од BorgWarner, кој може да произведе до 184 КС. Тоа звучи премногу за градски автомобил, па инженерите веројатно ќе го намалат, или барем ќе го задржат целосниот потенцијал на електричните мотори за сè уште непотврдените варијанти со N-марка.
Hyundai планира лансирање на уште неколку ЕВ
Профитните маржи во помалите сегменти се прилично тесни, при што Hyundai и конкурентските производители на автомобили признаваат дека е тешко да се заработат пари од урбани автомобили. Така, нема да бидеме изненадени доколку новите ЕВ се засноваат на електрифицирана верзија на испробаната и проверена K1 архитектура која е основа на неколку модели на Hyundai и Kia на различни пазари ширум светот.
Покрај малиот автомобилски дует, планот на Hyundai вклучува уште 10 лансирања на ЕВ во Европа до 2030 година. Големиот број возила во понудата со нулта емисија ќе му помогне на корејскиот производител да се усогласи со построгите регулативи за емисија на штетни гасови пред да стане исклучиво електричен бренд на Стариот континент некаде во следната деценија.