fbpx

Hyundai Kona доби свој N Line третман

Првото ЕВ на корејската марка што го доби третманот N Line добива поголем комплет за каросеријата, 19-инчни тркала и спортски седишта

Електричните возила порано беа чудни модели со свои необични форми и украси, но тоа се менува во денешно време, бидејќи клиентите сакаат нивните електрични автомобили да изгледаат исто како нивните колеги со согорување и да бидат достапни во иста боја. Поради тоа Hyundai ја проширува својата спортска облога N Line и кај електричната Kona, што е првпат едно од електричните возила на марката да има опција за перформансен стајлинг. Да не дојде до забуна, сепак станува за стилски изглед, а не за целосна N верзија како што е Kona N со внатрешно согорување.

Hyundai Kona N Line делува навистина спортски благодарение на поагресивните предни и задни браници, сјајни црни капачиња на ретровизорите, специјални тркала од 19 инчи и опционална двобојна опција за црн покрив што не е достапна кај помалите модели. Третманот N продолжува внатре во форма на наменски волан N Line, метални педали, црна прекривка на покривот и спортски седишта.

Финишот на седиштата зависи од верзијата – N Line или N Line S – и можат да се добијат во комбинација со Еко Алкантара и кожа, иако и двата сета седишта имаат исти црвени контрастни шевови и греење. N Line S исто така додава вентилација и електрично прилагодување на седиштата, двозонска клима со задни отвори за воздух, Bose хај-фај, светлосна лента за дневните светла со целосна ширина и држач за безбедносни карактеристики што недостасуваат на Kona N Line.

Hyundai Kona Electric N Line

Едно нешто што не се менува помеѓу двата модели е она што се наоѓа под хаубата. И двата ја добиваат истата батерија од 65 kWh и единечен електричен мотор од 218 КС што ги придвижува предните тркала и и овозможува на Kona Electric да забрза од 0 до 100 км/ч за 7,8 секунди.

Поврзани вести

Back to top button