Hyundai со Ioniq 2 ќе ја освојува Европа со цена од 20.000 евра
Меѓу традиционалните производители кои влегуваат во светот на електричните возила, мал дел успеале конзистентно да произведуваат исклучително добро прифатени електрични возила како Hyundai. И Ioniq 5 и Ioniq 6 собраа пофалби од експертите и клиентите. Палетата на Ioniq треба да се прошири во наредните години, а едно од најинтригантните нови возила во развој е моделот од почетно ниво.
Корејскиот производител е прилично отворен во своите намери да лансира електрично возило од почетно ниво. Во средината на 2022 година, шефот за маркетинг на Hyundai Motor Europe, Андреас-Кристоф Хофман, откри дека фирмата работи на нов достапен ЕВ за да им конкурира на VW ID.2 и претстојните верзии на Škoda и Cupra. Тој додаде дека целта за ова возило ќе биде почетна цена од околу 20.000 евра.
„Сите во индустријата знаат дека целта на овој вид возило е 20.000 евра“, рече тој на конгресот Autonews Europe во Прага.
Нова платформа
Значи, што можеме да очекуваме од овој нов Ioniq, потенцијално наречен Ioniq 2? За почеток, знаеме дека ќе биде поддржан од втората генерација на ЕВ платформата на компанијата, позната како Интегрирана модуларна архитектура (IMA). Оваа платформа ќе ја замени сегашната платформа за електричен глобален модул (E-GMP) што ја користат моделите како што се Ioniq 5, Ioniq 6, Kia EV6 и Genesis GV60, а ќе се користи од 13 нови одлучни ЕВ модели од Hyundai Motor Group преку 2030 година.
Hyundai тврди дека IMA платформата претставува „значаен напредок“ во однос на E-GMP и ќе биде многу поевтина благодарение на поголемите економии на обем. IMA исто така ќе биде многу флексибилна и ќе ги опфаќа „речиси сите класи на возила, почнувајќи од мали и големи теренци до пикап камиони“. Hyundai, исто така, потврди дека работи на напредни нови батерии Никел-манган кобалт (NMC) и литиум железо фосфат (LFP) за своите идни електрични возила, иако останува да се види која од овие две хемикалии ќе ја прифати Ioniq 2.
Ако новиот модел навистина му конкурира на VW ID.2, тој ќе биде многу помал и од Ioniq 5 и Ioniq 6. Не е јасно во каква дизајнерска насока ќе се движи марката со автомобилот, со оглед на тоа колку драматично се разликуваат Ioniq 5 и Ioniq 6.