Kawasaki го покажа новиот мотоцикл со погон на водород
Kawasaki има за цел да понуди мотоцикл со внатрешно согорување кој ќе користи водород на почетокот на следната деценија
Kawasaki го претстави мотоциклот на водород кој ги ветува истите перформанси и придобивки од традиционалниот мотоцикл, но со многу помали емисии.
Заснован на Ninja H2, мотоциклот има 1,0-литарски (998 cc) четирицилиндричен мотор кој е модифициран да работи на водород наместо на бензин. Водородот се вбризгува директно во цилиндрите додека мотоциклот работи на традиционален процес на согорување.
Моторот не е единствената промена бидејќи мотоциклот е опремен со канистри за водородно гориво, како и вграден „систем за снабдување со водородно гориво“. Овие компоненти очигледно се поставени назад и се дизајнирани да изгледаат како тврди седла.
Kawasaki неодамна го организираше и „првиот светски јавен демонстративен мотоцикл на водород со внатрешно согорување од производител на мотоцикли за масовно производство“ на патеката Сузука за време на трката за издржливост на Coca-Cola Suzuka 8 часа. Тоа беше кулминација на повеќемесечната работа бидејќи проектот започна во март 2023 година и отстапи место за тестирање претходно оваа година.
Компанијата соопшти дека добиениот мотоцикл испорачува „татнеж и пулсирачко чувство што возачите го сакаат кога даваат гас, додека испушта главно вода и многу мала количина на CO2“. Згора на тоа, мотоциклот може да ги избегне ограничените опсези на движење и долгите времиња на полнење што ги попречуваат електричните мотоцикли.
Иако конкретниот модел е прототип, Kawasaki има планови да пушти во производство мотоцикл на водород „почнувајќи од почетокот на 2030-тите“. Сепак, компанијата предупреди дека времето и достапноста „може да се разликуваат во зависност од инфраструктурата за снабдување со водородно гориво и статусот на законските регулативи во секоја земја“.