fbpx

Kia ги сподели сите детали за новиот EV9

По откривањето на дизајнот, Kia откри повеќе информации за својот целосно нов електричен SUV EV9, вклучително спецификациите и димензиите на моделот

Откако ги објави првите фотографии и карактеристики на EV9 претходно овој месец, Kia сега објави повеќе детали за целосно новиот електричен SUV. Kia EV9 треба да биде првиот електричен SUV на марката со три реда седишта, со изглед речиси како концептниот автомобил и издлабен надворешен изглед. Сега е објавено што точно можеме да очекуваме под „кожата“ при лансирањето, вклучувајќи ги досегот, моќноста и опциите за конфигурација.

Kia EV9

Опсег на движење и погон на сите тркала

Со до 541 км опсег на што се нуди за EV9, првиот електричен теренец со три реда седишта на Kia веќе се издвојува во однос на конкуренцијата. Овие бројки се однесуваат за моделот RWD со долг дострел, кој ја вклучува поголемата батерија од 99,8 kWh што се наоѓа и на моделот со погон на сите тркала.

Дополнително, Kia EV9 е изграден со архитектура од 800 волти, што значи дека ако се најде ултрабрз полнач, ќе бидат потребни само 15 минути полнење за да се додадат 239 километри досег.

Kia EV9

За оние кои ја надминале таканаречената „анксиозност за опсегот“ или едноставно не се гледаат себеси како патуваат на долги дестинации со ЕВ, може да се одлучат за „стандардниот“ модел во понудата. Со погон на задните тркала, стандардниот EV9 располага со батерија од 76,1 kWh. Сè уште не се откриени проценките на опсегот на автомобили опремени со помали батерии што се нудат.

EV9 има дури и опција „возило до мрежа“ која ќе им овозможи на корисниците да продаваат електрична енергија назад во мрежата во иднина, како и стандардна функција од „Vehicle-to-Load“ за да ги напојува лаптопите, фрижидерите и опремата за кампување.

За секого по нешто

Најбавниот од опциите EV9 е моделот со долг домет со погон на задните тркала. Со единечен „детјуниран“ мотор, тој испорачува 204 КС моќност и 350 Nm вртежен момент доволно за спринт од нула до 100 км/ч за 9,4 секунди.

Стандардниот модел е нешто подобар. И оваа верзија исто така добива само еден мотор, а моќноста се зголемува на 217 КС, додека вртежниот момент останува ист на 350 Nm. Со оваа конфигурација од место до „стотка“ се стигнува за 8,2 секунди.

За оние кои бараат нешто повеќе од овој електричен SUV, тука е варијантата со погон на сите тркала со два електромотори. Со комбинирана моќност од 383 КС и 600 Nm вртежен момент, EV9 може да забрза од место до 100 км/ч за 6,0 секунди.

Опција за онлајн надоградувања

Kia на купувачите ќе им понуди и функција Boost, која може да се отклучи преку купување во продавницата на Kia Connect. Kia не навлегува за колку секунди со опцијата Boost ќе стигнете до „стотка“. Меѓутоа, она што е познато е дека максималниот вртежен момент на предниот мотор е зголемен за 100 Nm, за вкупно 700 Nm.

Kia EV9

Корејската марка потврдено дека продавницата Kia Connect ќе нуди и еднократни купувања и услуги за претплата (месечно) што ќе овозможат „надградби“. Сепак, продавницата на Kia Connect може да се користи и за бежично ажурирање на EV9. Постои дури и опција за поигрување со „Digital Pattern Lighting Grille“ на EV9, со додавање на функцијата „Lighting Pattern“. Други карактеристики што се очекува да бидат вклучени во моделот со претплата вклучуваат далечински паметен помошен паркинг на Kia 2 (RSPA 2) и стриминг музика и видео.

Голем однадвор, простран одвнатре

Kia EV9 е долг 5.010 милиметри, широк 1.980 мм и висок 1.755 мм, вклучувајќи го и багажникот на покривот. Однадвор, EV9 е практично идентичен по големина со Kia Telluride. Сепак, клучно е што платформата Electric Global Modular Platform (E-GMP) значи дека меѓуоскиното растојание на овој ЕВ е продолжено, со 3.100 милиметри.

Надворешноста ќе има диференцијации помеѓу нормалната и верзијата „GT-Line“, исто така, при што втората ќе има корист од ревидираните предни и задни браници и уникатната дигитална решетка. Воздушните завеси се затегнати на која било опција, а особено внимание на аеродинамиката е посветено со покриените тркала, чија големина се движи од 19 до 21 инчи.

Нарачките Кореа се отвораат во вториот квартал, во Европа на лето

Книгите за нарачки за Kia EV9 ќе се отворат на домашниот пазар во вториот квартал оваа година, додека остатокот од светот ќе треба да почека до јуни за да се регистрира за испорака. Цените на EV9 и неговите различни нивоа на опременост ќе бидат објавени подоцна. За европскиот модел и неговите спецификации би требало да се дознае повеќе во следниот период.

Претседателот на Kia Motor, Хо Сунг Сонг, исто така потврди дека компанијата работи на EV9 GT. Со вистински потенцијал за перформанси, спортската верзија на електричниот теренец ќе дебитира во 2025 година.

Поврзани вести

Back to top button