fbpx

Koenigsegg ја прикажа продукциската верзија на Gemera

Основачот на Koenigsegg ги покажа сите детали за Gemera, еден од најлудите суперавтомобили со четири седишта некогаш произведен

Мал е бројот на автомобили кои делуваат толку ветувачки како Koenigsegg Gemera. При претставувањето на концептот, производителот на автомобили најави дека хиперавтомобилот ќе испорачува 1.700 КС (1.268 kW) и ќе има четири седишта заедно со нивниот багаж. Но, сега се потврдени претходните шпекулации дека хиперавтомобилот ќе има дури 2.300 КС на располагање, а сопственикот на Koenigsegg, Кристијан фон Кенигсег, објасни како е возможно сето тоа.

Самото склопување на Gemera звучи како невозможна задача. Електрификуван V8 погон, седишта за четворица возрасни со целосна големина и товарен простор за багаж е комбинација што се гледа само кај SUV моделите. Овој пат, сепак, некако се вклопи во силуетата на суперавтомобил со две врати со средно поставен мотор. За да го постигне тоа, Коенигсег реконструирал голем број компоненти и измислил други.

Неговиот LightSpeed Transmission менувач беше превртен за да се создаде она што го нарекува Tourbillon Transmission. „Не можевме да одолееме да ја истражиме можноста за инкорпорирање на овие извонредни карактеристики и придобивки во производствениот модел на Gemera, водејќи нè по возбудлив нов развојен пат – Light Speed Tourbillon Transmission (LSTT)“, објаснува Кристијан.

Нов мотор

Додавајќи ја иновативноста, Koenigsegg разви нов Radial Flux е-мотор што го нарекува Dark Matter. Како првиот светски шестфазен автомобилски Е-мотор, тој развива 800 КС (596 kW) и 1.250 Nm вртежен момент. Купувачите имаат избор да го комбинираат моторот Dark Matter или со Tiny Friendly Giant, трицилиндричен мотор со двојни турбо полначи или со 5.0-литарскиот V8 со двојни турбо полначи на Koenigsegg, главно позајмени од моделот Jesko.

Велиме најмногу затоа што стандардниот V8 од Jesko навистина не би одговарал, така што Koenigsegg ги преработи турбото и издувот во конфигурација „hot-vee“. Како резултат на тоа, издувните гасови излегуваат од задниот капак и вкупната моќност се зголемува до 2.300 КС (1.715 kW) и 2.750 Nm вртежен момент.

Се разбира, TFG не е воопшто лош, освен ако не се споредува со неговиот „поголем брат“. Ќе испорачува 1.400 КС и 1.850 Nm вртежен момент. Тоа се сè уште неверојатни бројки за секое возило што изгледа вака, кое одговара на четири лица и го носи целиот нивен багаж.

Поврзани вести

Back to top button