Koenigsegg лансира модерна верзија на CC8S наречена CC850
Компанијата Koenigsegg го претстави најновиот продукциски автомобил CC850 кој е духовен наследник на хиперавтомобилот CC8S
Дваесет години откако Koenigsegg го лансираше својот прв сериски суперавтомобил, CC8S, производителот на хиперавтомобили го претстави духовниот наследник наречен CC850. Ова не е само обновен Jesko, бидејќи овој нов хиперавтомобил има многу нови функции кои се уникатни за него.
Со облик многу сличен на оригиналниот CC8S, CC850 е она што Koenigsegg го нарекува автомобил кој ја продолжува приказната. Таа слична форма го следи она што основачот Кристијан Фон Конигсег го нарекува безвременски дизајн на оригиналниот автомобил. Бројот 50 во ознаката CC850 го означува фактот дека само 50 примероци ќе бидат направени и ќе бидеме шокирани ако не се распродадат неверојатно брзо бидејќи, покрај другите нови карактеристики, овој автомобил има уникатен мануелен менувач.
Тој менувач е нешто што Koenigsegg го нарекува TWMPAFMPC или „Најмоќниот и најбрзиот мануелен продукциски автомобил на светот“ (The World’s Most Powerful And Fastest Manual Production Car). Koenigsegg нагласува колку е тешко да се направи мануелен хиперавтомобил овие денови поради регулација и други фактори. Тука не станува збор за лопатки или дури и секвенцијален менувач. Koenigsegg навистина ја поттикна идејата дека ова се однесува и се чувствува исто како традиционален рачен менувач. Можете да ја почувствувате интеракцијата со дискот на квачилото во ногата додека комуницирате со педалата и можете да ги почувствувате брзините во вашата рака додека ракувате со менувачот.
Технологија каква досега не е видена
Овој менувач е ист како оној на Lightspeed кој се наоѓа во другите автомобили на Koenigsegg, но тој е прилагоден за употреба како шест-степен мануелец. Сепак, Lightspeed менувачот има девет степени на пренос, така што Koenigsegg најде начин да обезбеди различни соодноси на брзини врз основа на типот на возење во кој се занимавате.
Иновацијата се нарекува KESS, или Koenigsegg Engaged Shift System. Марката дури вели дека можете да го заглавите или изгорите исто како обичен рачен менувач. Она што е интересно е што можете да ја ставите целата работа во автоматик. Звучи дека ова може да биде најдобрата итерација на овој вид на технологија за која некогаш сме слушнале.
Сепак, трена да се има предвид дека новиот хиперавтомобил не е само овој менувач. Koenigsegg вели дека CC850 развива 1.385 КС и 1.385 Nm вртежен момент кога се напојува со E85 гориво и дека тежи само 1.385 килограми. Секако, не е толку моќен како Jesko, но тоа се должи на помалите турбоа што резултираат со нула турбо заостанување според Koenigsegg.