Lada се враќа на SUV сцената, Azimut е првиот нов модел по 30 години

Lada го претстави Azimut – модерен SUV со бензински мотори, нова технологија и храбар дизајн, а производството стартува во 2026

Рускиот производител на автомобили Avtovaz официјално го претстави новиот SUV модел наречен Lada Azimut, првиот целосно нов теренец во понудата на брендот по пауза од речиси три децении. Новитетот е најавен за 2026 година и е развиен, дизајниран и ќе се произведува во Русија.

Модерен дизајн со препознатлива руска естетика

Azimut претставува сериозен чекор напред за Lada кога станува збор за изгледот и технологијата. Надворешноста вклучува изразена X-маска, остро обликувани LED светла и масивни отвори на браникот, што му даваат современ и динамичен изглед. Профилот открива остри линии на крилата, 18-инчни тркала и пластични заштитни елементи, додека задниот дел е опремен со LED лента која ги поврзува светлата и декоративни алуминиумски елементи на браникот.

Lada Azimut

Ентериер со основна технологија и практичен пристап

Иако надворешноста изгледа моќно, ентериерот е повеќе функционален отколку инспиративен. Централниот дел го сочинуваат два дигитални екрани – инструмент кластер и 10-инчен инфозабавен систем со вградена навигација и виртуелен асистент, развиени во соработка со руските компании Sber и Navio.

Сериски се вклучени камера за возење наназад, шест звучници и бесклучно стартување. Опционо ќе бидат достапни карактеристики како панорамски кров, безжично полнење, електричен багажник, 360 степени камера и грејачи за страничните стакла.

Моторна понуда без електрификација

Во почетокот, Lada Azimut ќе се нуди исклучиво со бензински мотори. Основата ја сочинува 1.6-литарски атмосферски мотор со 120 КС, додека 1.8-литарската верзија нуди 132 КС. За повеќе динамика, ќе се понуди и турбо мотор со 150 КС и автоматски менувач.

Преносот ќе биде преку 6-степен мануелен менувач или CVT, со погон на предните тркала. Сепак, од Lada најавуваат можност за појава на верзија со погон на сите тркала во иднина.

Нова платформа и солидна подготвеност за терен

Azimut е поставен на модифицирана верзија од постоечката Vesta платформа, со целосно нова задна суспензија и клиренс од 208 мм, што го прави подготвен за лесни теренски предизвици. Развојот на моделот траел три години и вклучувал повеќе од 1.000 нови или ревидирани компоненти.

Производство и цена

Производството ќе се одвива во фабриката во Толјати, Русија, со старт во 2026 година. Цената ќе биде значително повисока во однос на постоечките Lada модели – помеѓу 2,5 и 3 милиони рубљи (околу 31.900 до 38.300 долари), што го позиционира Азимут како најскап модел во понудата.

Во споредба, старата Niva Legend чини околу 13.500 долари, додека поновата Niva Travel започнува од 16.700 долари, а Vesta седанот од 15.800 долари. Ова јасно покажува дека Azimut е нов чекор во амбициите на Lada за модернизација и подигнување на брендот на повисоко ниво.

Поврзани вести

Back to top button