fbpx

Lamborghini Temerario е замената за Hurican

Новиот Lamborghini Temerario го заменува атмосферскиот V10 за хибриден погон со битурбо V8 за вкупни 920 КС

Lamborghini Huracan замина во заслужена пензија, а неговото место во поставата на италијанската марка го зазема целосно новиот Temerario – суперавтомобил со plug-in хибридна технологија со три електромотори и V8 со речиси 45 проценти поголема моќност од Huracan.

Huracan, кој дебитираше во 2013 година, се држеше блиску до шаблонот поставен од Gallardo, но светот на автомобилите се промени непрепознатливо во последните 10 години, така што Temerario е исклучително различна „ѕверка“, дури и ако не изгледа така.

Lamborghini Temerario

Решеноста на Lamborghini да ги намали емисиите додека ја зголемува моќноста и да го електрифицира секој модел во неговото портфолио, значи дека 5,2-литарскиот V10 на Huracan мораше да се отфрли и да се подготви замена со турбополнач. Кога Ferrari го стори истото со своите атмосферски V8 во средината во последната деценија резултатот беше мотор со многу повеќе моќ и вртежен момент, но звучеше многу помалку забавно и изгуби 1.000 вртежи во минута. Lamborghini беше решен да не ја направи истата грешка.

Битурбо V8

Резултатот е тоа што V8 на Temerario губи два цилиндри, но Lamborghini не ја искористи лесната опција и не се одлучи за помоќна верзија на истиот 4,0-литарски V8 што се користи во безброј други производи од групацијата VW, вклучувајќи го и Urus.

Lamborghini Temerario

Наместо тоа, Temerario добива свој битурбо 4,0-литарски V8. Ја дели „жешката“ турбо конфигурација со Urus V8, но само моторот на Temerario добива соодветен третман во стилот на суперавтомобил. И додека обичниот V8 на VW Group има совршено квадратен сооднос 86 x 86 mm пречник и од, овој нов V8 со код L411 има пречник од 90 mm и од од 78,5 mm – една од клучните причини што е може да достигне до луди 10.000 вртежи во минута.

Тоа би било луда брзина за повеќето атмосферски мотори, но е нечуено за сериски турбо мотор. Lamborghini ветува дека новиот V8 звучи повозбудливо од повеќето турбо мотори, па дури и вели дека е намерно дизајниран со некои вибрации што минуваат до телото на автомобилот и седиштата од моторот за да го интензивираат сензорното искуство.

Lamborghini Temerario

Овој нов L411 V8 има куп материјали и технологии дизајнирани да издржат огромни ротациони сили. Работи како картер од леан алуминиум за моторспорт, титаниумски шипки и вентили обложени со DLC (Diamond Like Carbon) и изградени да бидат безбедни при 11.000 вртежи во минута.

920 КС

Само моторот со согорување произведува 800 КС од 9.000-9.750 вртежи во минута, во споредба со 640 КС при 8.000 вртежи во минута за стариот Huracan Evo. Вртежен момент? Турбо-асистираните 730 Nm на V8 е далеку пред стариот V10 со 600 Nm, дури и без да се земат предвид трите електрични мотори од 110 kW (150 КС).

Два електромотори се поставени напред за да овозможат Temerario да има погон на сите тркала и да обезбедат функција за векторирање на вртежниот момент, истовремено претворајќи го во ЕВ со погон на предните тркала во режимот Citta (град). Третиот мотор поставен помеѓу V8 и новиот осумстепен менувач функционира како стартер генератор и ја пополнува кривата на вртежниот момент со до 300 Nm, наводно прикривајќи го секое заостанување на турбото.

Со оглед на ова, погонската единица испорачува огромни 920 КС, што значи дека го надминува Ferrari 296 GTB (830 КС) и Artura на McLaren (680 КС) и 750 С (740 КС).

Потежок од Huracan

Темерарио тежи 1.690 килограми, што е огромни 268 кг повеќе од Huracan LP640 Evo и 220 кг над масата што ја има Ferrari 296. Навистина, Ferrari е со погон на задните тркала, па затоа треба да биде полесен, но Lamborghini вели дека неговата електрична предна оска тежи само 73 кг.

Lamborghini вели дека Temerario забрзува до 100 км/ч за 2,7 секунди, во споредба со 2,9 секунди за неговиот претходник, а максималната брзина се искачува од 325 км/ч на 343 км/ч. Но, малото зголемување на растојанието за сопирање од 100-0 км/ч од 31,9 на 32 метри е потсетник дека овој пат има поголема маса за управување.

Ако спецификациите на погонската единица прават Temerario да звучи како намалена, помалку екстремна верзија на V12 Revuelto, надворешниот дизајн го поддржува тоа. Иако силуетите се слични и обете имаат високи издувни цевки монтирани централно, дизајнот на предниот и страничниот довод на воздух на Temerario се помалку раскошни, а неговите тенки LED фарови поминуваат хоризонтално преку носот наместо да се протегаат наназад.

Lamborghini Temerario

Исто, а сепак различно

Разликите меѓу суперавтомобилите со V12 и V8 се повеќе од визуелни. Додека Revuelto е изграден околу шасија од карбон, Temerario користи алуминиумска конструкција како Huracan пред него. Меѓуоскиното растојание на новиот автомобил од 2.658 милиметри е за 121 мм пократко од Revuelto, но 38 мм подолго од Huracan, што го подобрува просторот за нозете во споредба со стариот автомобил, а Lamborghini вели дека има повеќе и простор за глава, па дури и високите возачи можат да носат шлемови кои се потребни на настани на тркачка патека.

Внатре, Temerario изгледа како копија на својот постар брат. Има ист распоред со контролен панел со конфигурабилна група за дигитални мерачи, портрет екран на допир и копче за стартување на конзолата скриено под црвениот капак како на борбен авион. И воланот со рамно дно со избирачот на режимот на возење и копчето EV е идентичен. Возачите имаат избор од четири режими на возење: Citta, Strada, Sport Corsa и Corsa Plus.

Lamborghini Temerario

Има и режим на дрифт со три поставки за да одговараат на различни нивоа на експертиза за надуправување. Доколку сакате да ја споделите вашата вештина во дрифтот можете да го снимите дејството користејќи ја единицата Lamborghini Vision со тројна камера.

ЕВ режим

Кога станува збор за ЕВ режимот, Lamborghini не дава бројка за опсегот, но ни кажува дека батеријата има мал капацитет од 3,8 kWh, така што веројатно ќе биде доволно за само неколку километри пред да се вклучи агрегатот.

Дополнувањето на Temerario трае 30 минути со напојување од 7 kW, или V8 може да ја заврши работата за вас додека се движите ако се префрлите од режимот Hybrid во режим на полнење. Сепак, ќе мора да се жртвува моќноста бидејќи ангажираното полнење ја намалува моќноста на 725 КС.

Овој прв Temerario – како и кај Revuelto, нема традиционален LP суфикс – е само почеток и можеме да очекуваме Spyder роудстери и лесни верзии фокусирани на патеката кои ќе пристигнат во следните неколку години.

Lamborghini ќе им понуди на купувачите на Temerario пакет „Alleggerita“. Составен од CFRP композитен панел на задната палуба, подлогата и комплетот за каросерија, заштедува 12,7 килограми, но го зголемува подобрувањето на Temerario за 103 проценти во задната потисна сила наспроти стариот Huracan Evo до 158 проценти.

Lamborghini Temerario

Во понудата е и Lightweight Pack за внатрешноста кој со себе носи карбонски панели на вратите, потенко стакло на задната страна и странични стакла од поликарбонат. Тоа, во комбинација со опционалниот карбонски дифузор, карбонски тркала и титаниумски издувни цевки и комплетот Alleggerita и може да се намали повеќе од 25 килограми од максималната тежина.

Lamborghini не ги откри цените за Temerario.

Поврзани вести

Back to top button