Lexus LF-ZC е концепт кој e предвесник на ЕВ од следната генерација
Јапонскиот производител тврди дека LF-ZC ќе нуди двојно поголем опсег од конвенционалните електрични возила и ќе биде способен за автономно возење по производната лента.
Lexus привлече големо внимание на јапонскиот саем за мобилност во Токио со откривањето на концептот LF-ZC, електрично возило од следната генерација што прикажува сериски модел кој ќе биде лансиран во 2026 година.
LF-ZC, што е кратенка од Lexus Future Zero-Emission Catalyst, е поткрепен со нова ЕВ архитектура и се одликува со модуларна структура формирана преку gigacasting, делејќи го телото на три клучни делови; преден, среден и заден дел. Gigacasting го следат други производители на автомобили, особено Tesla, а Lexus вели дека неговата конфигурација ќе овозможи предниот и задниот дел на LF-ZC да бидат структурно независни, овозможувајќи брза интеграција на нови и подобрени батерии.
Клучот за LF-ZC да стане реалност ќе биде најсовремената склопувачка линија за самоуправување каде што автомобилот самостојно ќе вози само со батерија, мотор, гуми и компоненти на безжичниот терминал, елиминирајќи ја потребата од транспортер. појаси на производната линија. Во меѓувреме, автомобилот ќе се лансира со батерии кои имаат призматична структура за која Lexus вели дека ќе го зголеми опсегот и ќе ја намали тежината. Всушност, Lexus вели дека LF-ZC има за цел да постигне приближно двојно поголем опсег од конвенционалните електрични возила со батерии.
Дизајн
LF-ZC има димензии од 4.750 милиметри во должина, 1.880 мм во ширина и 1.390 мм висина со 2.890 мм меѓуоскино растојание. Lexus цели на коефициент на отпор помал од 0,2 што, доколку се постигне, ќе го направи едно од аеродинамичните сериски возила досега.
Неговата форма е вкрстување помеѓу спортски седан и караван, иако седи многу пониско до земјата и без какви било традиционални атрибути на кросовер. Ја следи дизајнерската тема „Provocative Simplicity“ измислена од Lexus, која претставува еволуција на тековниот стилски јазик на фирмата.
Lexus сè уште нема дадено технички спецификации за електричниот погон на концептниот автомобил, но забележува дека тој го има системот за погон на сите тркала Direct4 на компанијата и сличен систем „steer-by-wire“ на Lexus RZ.
Ентериер
Внатрешноста на LF-CZ е, во најмала рака, обемна. Оние кои се напред седат ниско и далеку напред на рамен под, а целосниот панорамски покрив додава на луксузното чувство. Напред се наоѓа футуристички волан, а лево од него се наоѓа мала дигитална подлога во која се сместени менувачот, режимите за автономно возење и режимите на возење. Екранот десно од управувачот се користи за музика и контроли за климатизација, додека се користи и дигитална група инструменти. Оваа област во внатрешноста е многу слична на концептот Toyota FT-Se исто така претставен во Токио. Пред патникот е поставен голем екран на допир со функции за забава.
Напреден систем за препознавање глас, исто така, е развиен за автомобилот со помош на технологија за вештачка интелигенција позната како „Butler“. Овој систем користи самоизучувачки функции за софтверско прилагодување и работи заедно со новиот Arene оперативен систем за да прилагоди различни функции и карактеристики на автомобилот со возачот. Голем дел од кабината на концептот е направена од бамбус поради неговиот брз раст, значителниот капацитет за апсорпција на CO2 и вековната употреба во Јапонија.