fbpx

Maserati подготви специјално PrimaSerie издание за GranTurismo

Специјалната PrimaSerie верзија на GranTurismo е базирано на варијантата Trofeo со 550 КС од битурбо 3.0-литарскиот V6 мотор

Maserati го претстави новиот GranTurismo во октомври минатата година, но ова не e првиот „гран турер“ од италијанскиот производител. Всушност, Maserati сега го слави лансирањето на новиот модел и 75 години гранд турер модели со нова ограничена верзија наречена PrimaSerie.

Специјалното издание на новиот GranTurismo се базира на варијантата Trofeo со мотор на внатрешно согорување со ограничено производство од 75 единици за секоја од двете достапни облоги. Моделот се вика Maserati GranTurismo Trofeo PrimaSerie 75th Anniversary Launch Edition.

Maserati GranTurismo Trofeo PrimaSerie

Овој нов мошне приспособен модел ќе биде достапен во две различни конфигурации, и двете базирани на GranTurismo Trofeo. Првиот е инспириран од тркачкото наследство на Maserati и е завршен во Grigio Lamiera Matte со контрастни црвени детали. Другата доаѓа во Nero Cometa боја со Mint Green акценти.

Две конфигурации

Првата опција комбинира надворешна нијанса на Grigio Lamiera Matte со акценти на Corse Red на амблемите, страничните жабри и околу црно завршените алуминиумски тркала кои доаѓаат со амблемот на 75-годишнината на централните капачиња. Оние кои сакаат нешто потемно можат да се одлучат за нијансата Nero Scarabeo Matte што ја менува бојата во комбинација со акценти на Mint Green. Двете конфигурации имаат делови од карбон на доводот, предниот долен спојлер и дифузерот, што ги користи поспортскиот бодикит и четирите издувни издувни цевки на Trofeo.

Maserati GranTurismo Trofeo PrimaSerie

Внатре има комбинација од Black и Ice кожен тапацир, со шевови или со црвено-црвено или нане зелено и детали кои одговараат на надворешноста. Логото за 75-годишнината е вградено на сите четири потпирачи за глава, завршени во иста боја како значката GranTurismo на контролната табла. Очекувано, специјалното издание има дарежлива опрема, вклучувајќи го 12,2-инчниот дигитален табла со инструменти, 12,3-инчниот инфозабавен екран на допир, вториот 8,8-инчен екран на допир за контрола на климата, дигиталниот часовник и аудио системот Sonus Faber.

Нема механички промени во однос на GranTurismo Trofeo, што значи дека под хаубата се наоѓа најмоќната верзија на 3.0-литарски V6 Nettuno мотор со двојни турбо, кој произведува 550 КС (410 kW / 557 КС) и 650 Nm (479,4 lb-ft). ) на вртежен момент. Моќта се пренесува на задната оска преку 8-брзински автоматски менувач што овозможува забрзување од 0-100 km/h (0-62 mph) за 3,5 секунди, 0-200 km/h (0-124 mph) за 11,4 секунди и максимална брзина од 320 km/h (199 mph).

 

Поврзани вести

Back to top button