Maserati Project24 е хиперавтомобил наменет за тркачките патеки
Компанијата Maserati откри дека работи на нов проект кој го носи името Project24, а станува збор за хиперавтомобил со 740 КС
Maserati ја изненади јавноста со својата објава дека работи на хиперавтомобил за тркачките патеки базиран на MC20, наречен Project24 кој ќе се произведе во само 62 примероци. Специјалниот хиперавтомобил е духовен наследник на тркачката верзија на Maserati MC12 базиран на Enzo, кој го слави богатото мотоспорт наследство на брендот.
Maserati објави три официјални скици за преглед на претстојниот хиперавтомобил. Панелите на каросеријата се направени од карбонски влакна во комбинација со неколку компоненти од природни влакна. Поврзаноста со MC20 е минимална, а сè друго изгледа дека е направено по мерка. Дури и прозорците се уникатни за Project24 бидејќи се направени од Lexan за да штедат тежина.
Без ограничувања наметнати од регулативите за патничките возила, дизајнерите на Centro Stile Maserati се насочија кон екстремен изглед со тенки LED диоди на браниците, сплитер во стилот на F1, големи отвори на хаубата, продолжени странични прагови, нов вид на летечки потпори, тркачки ретровизори и масивно задно крило кое е поврзано со централна перка. Задниот дел, исто така, добива LED задни светла инспирирани од амблемот на компанијата, високо монтирани двојни издувни цевки и дифузер со тркачки спецификации.
Од Maserati велат дека предните и задните аеро компоненти се „повеќе прилагодливи“, создавајќи високи нивоа на потисна сила. Конечно, 18-инчните ковани алуминиумски тркала со централно заклучување со специјални аеро капаци беа специјално дизајнирани за Project24.
Внатрешност на тркачки автомобил
Засега не се достапни скици од кабината, но треба да се очекува „спартанска“ атмосфера слична на она што се користи во моторспортот. Исто како тркачки автомобил, Project24 добива „anti-roll cage“ хомологиран од FIA, апарат за гаснење пожар и специјален резервоар за гориво. Ќе има и повеќефункционален волан од карбонски влакна со интегриран дисплеј, тркачко седиште за возачот со ремен од шест точки, лопатки за менување брзини, прилагодлива кутија за педали, прилагодлив волан, клима уред, систем за собирање податоци, и прекинувачи за прилагодување на ABS и контрола на тракцијата. Изборните функции вклучуваат дополнително седиште за патникот, дисплеј за „оптимизација на перформансите на возењето“, дисплеј со камера за заден поглед, камера во автомобилот, телеметриско снимање и следење на притисокот во гумите.
Поставка наменета за тркачките патеки
Project24 ја дели лесната монокок шасија од карбон со MC20, но има корист од серија надградби фокусирани на патеката, подобро прилагодени на неговата нова улога. Битурбо 3.0-литарскиот V6 мотор Maserati Nettuno овде произведува 740 КС, што е сериозно повеќе во споредба со 630 КС на „обичниот“ MC20. Поголемата моќност во комбинација со помалата тежина која е помала од 1.250 kg, резултира со сооднос моќност-тежина од 1,69 кг/КС.
Моќта се пренесува на задната оска преку шест-степен секвенцијален менувач, со тркачка спојка и механички диференцијал со ограничено пролизгување кои ја комплетираат поставката инспирирана од мотоспортот. Двојната суспензија со жици е специјално наместена за патеката со прилагодливи амортизери и шипки против превртување. Хиперавтомобилот исто така има корист од вентилираните сопирачки Brembo CCMR со тркачки шапи и систем за ладење на сопирачките по мерка.
Maserati не ја откри цената за Project24, но се очекува 62-те примероци ќе бидат распродадени наскоро. Сопствениците на хиперавтомобилот само за патеката ќе добијат пристап до низа услуги, вклучувајќи искуства и поддршка специфични за патеката, како и во другите слични програми од ривалските производители на автомобили.