Mazda ја најави својата иднина со Vision Study концептот
Со најавата за новиот фокус на електрификацијата со зголемување на инвестициите, Mazda покажа концепт во стилот на MX-5
Mazda ја ажурираше својата среднорочна агенда со забрзување на плановите за прифаќање на електрификацијата во наредните години во светло на сè построгите регулативи за емисиите. Иако ова звучи како најава што буквално секој друг производител на автомобили ја има направено или ќе го направи, нешто друго ни го привлече вниманието. Иако не се споменува во соопштението за печатот, придружното видео покажува мистериозно спортско купе.
Објавено на официјалниот канал на Mazda Јапонија, видеото долго 36 минути го прикажува претседателот и извршен директор Акира Марумото како зборува за чекорите на производителот на автомобили што треба да ги преземе кон постигнување јаглеродна неутралност до 2050 година. Последните пет минути од видеото ја одразуваат „визијата на Mazda за иднината “, а првото нешто што ќе го видите е MX-5 ND. Пред да биде прикажано бело купе се појавуваат и претходните генерации на Miata.
Производителот на автомобили не сподели детали, а концептот не беше ни споменат во официјалното соопштение за печатот. Сепак, се појави во видеото веднаш по снимката од претходните четири генерации на Mazda MX-5, што нè натера да веруваме дека може да биде преглед на претстојниот модел од петтата генерација. Сè уште неименуваниот концепт усвојува ниска силуета со изразени браници, фиксен покрив и две големи врати со галеб. Површината и вкупните пропорции се слични на сегашниот MX-5 ND.
Најава за нова генерација на MX-5?
Напред, амблемот на Mazda на решетката е осветлен, додека LED фаровите изгледаат како да имаат некој вид на скокачки механизам. Големото задно ветробранско стакло меѓу мускулестите раменици донекаде потсетува на Mazda RX-7, додека заоблената надворешна форма на LED задните светла е слична на првите три генерации на MX-5.
Додека следната генерација MX-5 се шпекулира дека има мотор со согорување под хаубата, концептот се чини дека има ЕВ погонска единица. Ова е очигледно од алуминиумската шасија на возилото, со кутија зад кабината со две седишта што може да се резервира за батеријата. Изгледа дека распоредот е фокусиран на леснотијата и динамиката на возење, верно на наследството на спортските автомобили на јапонската марка.
11 милијарди за новата стратегија
Во автомобилскиот пејзаж кој брзо се развива, Mazda ја ажурираше својата среднорочна стратегија за 2030 година. Производителот на автомобили верува дека соодносот на продажбата на електричните возила во неговата глобална палета ќе биде 40% до 2030 година, што е повеќе од претходната проценка од 25%.
Трифазната стратегија за електрификација на Mazda ќе биде „соодветна на регионалните карактеристики и потребите на животната средина“ и ќе биде поддржана од инвестиции од 1,5 трилиони јени (околу 10,6 милијарди долари по тековен курс) како и нови партнерства од батерии до мотори и чипови. Првата фаза помеѓу 2022 и 2024 година ќе се фокусира на развојот. Втората фаза помеѓу 2025 и 2027 година ќе биде „преодниот период“ со воведување на нов хибриден систем и нови EV модели за Кина и остатокот од светот. Конечно, третата фаза помеѓу 2028 и 2030 година ќе вклучи низа лансирања на ЕВ на глобално ниво.
Mazda, исто така, се обврза на фабрики без јаглерод до 2035 година, благодарение на „зачувувањето на енергијата, обновливите извори на енергија и употребата на CO2 неутрални горива“. Конечно, јапонскиот бренд ја објави својата амбициозна цел за нула фатални несреќи до 2040 година.