fbpx

Mercedes-AMG го претстави новиот GT 63 Pro 4Matic+

Mercedes ја проширува поставата на AMG со новиот GT 63 Pro 4Matic+ кој доаѓа со поголема моќност и голем број други подобрувања

Поставата на Mercedes-AMG GT се проширува откако компанијата го искористи Фестивалот на брзина во Гудвуд за да го претстави новиот GT 63 Pro 4Matic+. Станува збор за варијанта ориентирана кон перформанси која ветува „уште поспортско возачко искуство“.

GT 63 Pro 4Matic+ се одликува со агресивна предница која има поголеми доводи, како и дополнителни дефлектори од карбон. Други карактеристики вклучуваат активен систем за контрола на воздухот AirPanel, кој помага да се намали аеродинамичкото кревање на предната оска за над 29,9 килограми.

Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+

Купето исто така има фиксно задно крило и дополнителни воздушни дефлектори на подвозјето кои се слични на оние на хиперавтомобилот One. Спортската естетика е дополнително зајакната со стандарден пакет од карбон кој се состои од преден сплитер, заден дифузор и странични прегради. Автомобилот се вози на 21-инчни алуминиумски тркала кои се обвиткани во Michelin Pilot Sport 5 или Michelin Pilot Sport Cup 2 R.

Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+

Mercedes не кажа многу за внатрешноста, но GT 63 Pro 4Matic+ има AMG Performance седишта, како и спортски волан од кожа и микрофибер. Ним им се придружува 12,3-инчен дигитален инструмент кластер, 11,9-инчен инфозабавен систем и достапно задно седиште.

Моќта ја обезбедува битурбо 4,0-литарски V8 мотор кој развива 611 КС и 849 Nm вртежен момент. Тоа е 26 КС и 50 Nm повеќе отколку кај GT 63.

Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+

Моторот е поврзан со деветстепен менувач, кој ја испраќа моќноста до целосно променлив систем за погон на сите тркала. Оваа поставка му овозможува на купето да забрза од место до „стотка“ за приближно 3,3 секунди пред да достигне максимална брзина од 317 километри на час.

Фокусот на перформансите се протега надвор од погонската група бидејќи автомобилот е опремен со два дополнителни радијатори за да се зголеми ефикасноста на ладењето и да се следат перформансите. На друго место, има активен систем за ладење за преносното куќиште, како и горно поставени радијатори за предните и задните диференцијали. Дизајнерите, исто така, ги дотераа воздушните лопатки на подвозјето и плочите на капакот на сопирачките за да го „оптимизираат протокот на воздух до сопирачките, што ја зголемува издржливоста и ги спречува прекумерните температури на сопирачките.

Поврзани вести

Back to top button