fbpx

Mercedes-AMG S63 E Performance е најмоќната S-Класа досега

Mercedes-AMG S 63 E Performance пристигнува како најнов PHEV спортски седан од германската маркa, а резултатот е најмоќната S-Класа досега

Mercedes-AMG вели дека технолошките трикови од F1 им помогнале да го направат S63 E Performance 2023 година најмоќната S-Класа досега. Додека најновиот AMG C63 S се намали од 4,0-литарски V8 на хибриден мотор со четири цилиндри, неговиот поголем брат S63 се држи до својот 4,0-литарски агрегат и додава хибридна моќ на врвот во форма на електричен мотор на задната оска.

Батеријата поставена над таа оска е мала со 13,1 kWh и обезбедува опсег од 33 километри, но AMG тврди дека фокусот не бил на опсегот, туку на перформансите, а S63 сигурно дава многу од тоа.

Стариот пост-фејслифтинг 2017-2020 S63 имаше 612 КС и 900 Nm, а истото го прави и V8 на автомобилот од 2023 година. Но, кога ќе ги земете предвид 190 КС од хибридниот систем, тогаш се добива вкупна моќност на системот од 802 КС и 1.430 Nm. Овој пат нема да има V12 S65, но можно е Mercedes да ослободи уште повеќе мускули од оваа хибридна поставка за да создаде V8 S65.

Моќност на која може да завиди и Maybach V12

Верзијата 4Matic со погон на сите тркала на стариот автомобил би можела да го достигне спринтот од нула до „стотка“ за изненадувачки брзи 3,5 секунди, и покрај тоа што има речиси 60 проценти повеќе вртежен момент, новиот отфрли само две десетинки од таа бројка, а за тоа е „виновна“ тежината од 2.520 килограми.

Mercedes-AMG S63 E Performance

Но, времето од 3,3 секунди за забрзување до 100 км/ч, сепак овозможува масивни 1,5 секунди пред S580 со 503 КС и дури 1,2 секунди пред Mercedes-Maybach S680 со 604 КС (612 КС), единствената S-Класа што сè уште нуди моќност V12. Максималната брзина стандардно е ограничена на 250 км/ч, но таа може да се зголеми на 290 км/ч со изборот на AMG Driver’s Package.

Воздушното потпирање со електромеханички шипки против превртување, адаптивни амортизери, управување на задната оска, карбонски-керамички сопирачки, па дури и активни држачи за моторот, од друга страна, сите се дел од стандардната опрема. Таков список на опрема можеби би се очекувал кај спортски автомобил AMG, а не на луксузна лимузина, но момците во Афалтербах се решени дека AMG шмекот во новиот S63 треба да биде повеќе од само решетката Panamericana, која дебитира кај S-Класата.

Mercedes-AMG S63 E Performance

Други визуелни измени специфични за AMG го вклучуваат предниот браник со големите странични доводи, трапезоидни издувни цевки поставени од двете страни на дифузорот, алуминиумските тркала со дијаметар до 21 инчи и значката „S63“  со црвени акценти на капакот на багажникот.

Сè уште луксузен автомобил во срцето

Внатрешноста со четири седишта добива и суптилен AMG третман. Луксузните наклони на S63 значи дека карбонските спортски седишта отпаѓаат од игра, но столовите добиваат тапацир и шевови по нарачка на AMG, плус логоата на AMG на потпирачите за глава, а инфозабавниот систем MBUX и дигиталната инструмент табла исто така имаат брендирање AMG и уникатни перформансни дисплеи.

Mercedes-AMG S63 E Performance

Има и суптилно изменет AMG волан со контролори за возење помеѓу четирите нивоа на регенерација на сопирачките и седум режими на возење со динамички избор. Оние режими на возење се движат од Sport и Sport+ кои секогаш го одржуваат V8 во игра, до Electric.

Под преобразбата AMG и претензиите за перформанси, S63 е S-Класа во срцето и доаѓа само во удобна форма со долго меѓуоскино растојание, и со сета луксузна и безбедносна опрема што ја очекувавме од легендарната лимузина. Значи, има активна контрола на растојанието и помош при управувањето не само на автопатиштата, туку и на отворени регионални патишта без ознаки, како и помош при избегнување на управувањето што ќе ви помогне да се скршите околу пешаците кои се наведнуваат на косење.

Mercedes-AMG S63 E Performance

Интересно, автономниот систем на Mercedes Drive Pilot Level 3, кој веќе е достапен за нарачка на обичната S-Класа во Германија, а наскоро ќе биде воведен и во другите региони, нема да биде достапен на S63 дури неколку месеци откако ќе излезе во продажба следната пролет. Системот им овозможува на возачите да патуваат по одредени делови од патот до 60 км/ч додека гледаат филмови или работат.

Mercedes не ги објави цените за новиот S63 E Performance, но со оглед на тоа што стариот S63 чинеше над 150 илјади евра кога излезе од продажба во 2020 година, евентуалната цена ќе биде многу поблиску до на Maybach S580 отколку што е обичниот S580 4Matic.

Поврзани вести

Back to top button