Mercedes го претстави новиот AMG C63 S со plug-in хибриден погон
Новиот Mercedes-AMG C63 S Е Performanсe пристигнува со неколку новитети, но најзначаен е менувањето на V8 за четирицилиндричен агрегат
Новиот Mercedes-AMG C63 S E Performance со невообичаено мал, но исклучително моќен мотор. Четирицилиндерскиот агрегат со запремнина од два литри испорачува 680 КС благодарение на PHEV поставката, така што V8 моторот сигурно нема да недостасува.
Да не дојде до забуна, ова е различна, но вистинска перформансна C-класа во однос на оние што ги знаеме од претходно, а тоа го вклучува и AMG C43 кој неодамна го замени својот V6 за турбо четирицилиндерски мотор. Овој пат се чувствува како AMG да прескокна три генерации: со еден удар го претвори C63 од V8 турбополнач со погон на задните тркала во четирицилиндричен plug-in хибрид со погон на сите тркала и управување со четири тркала.
Најмоќен продукциски четирицилиндричен мотор
Моторот е 2.0-литарски со кодно име M139L на AMG со четири цилиндри каков што се наоѓа кај роудстерот SL43 и помалиот брат на C63, C43. Како и оние автомобили, има турбополнач со електричен погон, но за C63 овој елемент е многу поголем. Така, додека бензинскиот мотор на SL43 достигнува максимум од 381 КС, а C43 го достигнува врвот со 408 КС, C63 испорачува моќност од 476 КС. Тоа не само што се совпаѓа со V8 на стариот основен модел C63 и покрај тоа што е половина од големината, туку ја прави оваа нова верзија на M139 најмоќниот сериски мотор со четири цилиндри во светот и со 545 Nm поседува и најголем максимален вртежен момент.
И тоа е пред да го земеме предвид електричното засилување што е исто така ново за 2023 година. Тоа засилување се случува на задните тркала благодарение на електричен мотор од 204 КС спакуван во задната оска заедно со електронски контролиран диференцијал за ограничено пролизгување и погонска единица со две брзини. Може да го напојува автомобилот како ЕВ до 125 километри на час и може да помине до 13 км, ако се вози нежно, што прави да звучи како да е PHEV од пред една деценија, но тоа е затоа што AMG има приоритет на моќта пред ефикасноста за овој хибриден систем.
Спектакуларни перформанси
Со батерија од 6,1 kWh, моторот го испорачува максимумот од 150 KW до 10 секунди, но секогаш е при рака со најмалку 95 КС и ја вклучува својата втора брзина од 140 км/ч откако ќе достигне 13.500 вртежи во минута.
Резултатот е прилично спектакуларен – комбинирана моќност од 680 КС и 1.020 Nm, што го прави C63 многу помоќен од стариот C63 S со V8 мотор и неговите 503 КС. За забрзување од нула до 100 км/ч се потребни 3,4 секунди (намалување од 4,0 секунди за стариот C63 S), а максималната брзина од 250 км/ч може да се зголеми на 280 км/ч како дополнителна опција.
Режим за погон на задни, сите тркала и EВ
Електричниот мотор делува само на задната оска, а истото може да го конфигурирате и бензинскиот мотор. Но, за прв пат моделот работи стандардно со погон на сите тркала. Моќта тече до менувачот преку 4Matic+ преку конвенционален епицикличен автоматски менувач со девет брзини, но оној што е опремен со пакет со влажна спојка наместо конвертор на вртежен момент.
Управувањето на задната оска, исто така, дебитира на новиот C63, а карбонските сопирачки се придружуваат на списокот на стандардна опрема што вклучува адаптивни амортизери за челична пружинска суспензија и AMG Dynamics избирач на режим на возење со нов режим „Master“ кој овозможува секакви лудории при управувањето на C63 станаа познати. Возачите, исто така, добиваат графика специфична за AMG во дигиталната инструмент табла и head-up дисплејот, плус копче на воланот што дава четири нивоа на враќање на енергијата, кои се движат од речиси непостоечки до доволно силни за да се овозможи возење со една педала.
Другите нови карактеристики вклучуваат тенок отвор на хаубата што помага да се разликува C63 од C43, кој исто така ја добива решетката Panamericana и разгорените предни браници кои додаваат огромни 76 мм на ширината на носот. Браниците носат значки „Turbo E Performance“ под нивните отвори во ретро стил, а за прв пат, на хаубата има ознака AMG наместо традиционална Mercedes.
Европа добива и караванска изведба
Сето ова погоре се однесва на седанот C63, но сè што беше опфатено во голема мера важи и за караванот. На верзијата со долг покрив и се потребни истите 3,4 секунди за да постигне спринт од нула до „стотка“ и, исто како и седанот, поставен е на тркала од 19 инчи, освен ако не се одлучат купувачите 20-ки преку списокот со опции што вклучува ревидирана верзија на опционалното седиште AMG Performance со вентилирана страна. Единствените големи разлики помеѓу каросеријата на седан и караван е тоа што ако го штиклирате полето за да го подигнете ограничувачот на брзината на караванот 20 км/ч, а не 30 км/ч и тоа дека оваа верзија има за 34 кг поголема тежина.
Mercedes не ги објави деталите за цената за новиот C63 AMG, а истата ќе биде откриена во следниот период.