fbpx

Mistral е најновата ѕверка на Bugatti со култниот W16 мотор

Bugatti го покажа новиот модел Mistral базиран на Chiron кој пристигнува со култниот W16 мотор и е ограничен во 99 примероци

Молсхајм ја спушта завесата на речиси 20-годишната приказна на својот W16 квад-турбо мотор со Bugatti W16 Mistral, спидстер вреден 5 милиони долари базиран на моделот Chiron. Mistral, кој е именуван по ветрот на југот на Франција, и значка што претходно ја користеше Maserati, е првиот модел на Bugatti со отворен покрив базиран на Chiron и првиот родстер на компанијата откако Veyron Grand Sport Vitesse излезе од производство во 2015. Bugatti вели дека ќе бидат произведени 99 автомобили, но клиентите може да очекуваат да почекаат до почетокот на 2024 година за да ја преземат испораката.

8,0-литарскиот W16 мотор на Mistral испорачува 1.600 КС и 1.600 Nm вртежен момент и е позајмен од Super Sport и рекордерскиот Super Sport 300+, кој забележа брзина од 490,5 километри на час на тест патеката Ehra Lessien во 2019 година. Каросеријата на 300+ беше специјално модифицирана од аеродинамичните експерти на Bugatti за да ги достигне тие брзини, а сепак Mistral нема да биде ни приближно толку брз, особено со отстранет покрив.

Најбрзиот родстер на светот

Но, Bugatti е јасно дека го дизајнираше Mistral да биде најбрзиот кабриолет во светот. Компанијата постави рекорд на сериски автомобил од 409 км/ч со Grand Sport Vitesse во 2013 година и верува дека тој рекорд сè уште стои, иако Hennessey со својот Venom GT Spyder стигна до 413 км/ч во 2016 година и е близу до 483 км/ч со новиот Venom F5 Spyder претставен оваа недела во Монтереј.

Иако моторот и платформата се заеднички со Chiron, Mistral изгледа радикално различен од другите автомобили на марката. Bugatti вели дека инспирацијата за овој модел ја влече од 1934 Type 57 Roadster Grand Raid, но Mistral не е нагласен ретро автомобил како Centodieci, наместо тоа нуди само суптилни референци на претходните модели на марката.

Задните доводи за воздух обезбедуваат заштита од превртување

Примерокот за лансирање на Mistral ја позајмува жолтата и црната шема на Grand Raid, комбинација употребена од Еторе Бугати на многу негови лични автомобили, а можете да видите ехо на стариот автомобил во агресивно набрануваното ветробранско стакло, кое се обвиткува околу пилотската кабина на Mistral како визир за шлем. Новите доводи за воздух монтирани на покривот, исто така, навртуваат на двојните грбови на потпирачот за глава на задната палуба на Grand Raid и оние на претходникот Veyron Grand Sport на овој автомобил, истовремено обезбедувајќи заштита од превртување.

Губењето на покривот значеше и губење на огромниот стил во облик на C на Chiron кој се навива од над стаклото на вратата до основата на самата врата. Но, C-мотивот сè уште е таму, само што овој пат трча од горната линија на прозорецот, повлекува една осумдесетка на малиот довод на воздух во задната четвртина панел, а потоа се упатува назад кон носот низ средината на вратата.

Смел и одважен дизајн

На предниот дел доминира огромен довод за воздух во форма на потковица која потсетува на борбени авиони. Тоа прави дури и чудните третмани на маската на Divo и La Voiture Noire да изгледаат резервирано и сигурно ќе се покажат контроверзни, но секако му дава на Mistral уникатен карактер, а стилските фарови, кои имаат хоризонтални LED ленти, сигурно ќе бидат копирани од други производители.

Bugatti W16 Mistral

Без оглед на тоа дали го сакате или не лицето на Mistral, речиси сигурно ќе ви се допадне неговиот заден дел. Има навестување за Lotus Evija за празните шуплини зад секое задно тркало што го испуштаат топол воздух од странично поставените ладилници за масло, но дури и ако не сте забележале дека задните LED светла имаат ист облик на Х како оние на Bolide автомобилот за патеката, ќе можете да го изберете името на Bugatti во централната светлосна лента.

Bugatti W16 Mistral

Внатре во Mistral, работите се помалку чудни. Контролната табла и внатрешните фитинзи главно се повлечени директно од Chiron, што е само мало разочарување бидејќи тој автомобил поставува глобални стандарди за квалитет на материјалот, користејќи палка од алуминиум и титаниум за делови што се пластични во помалите автомобили. Но, како признание за своите предци, Mistral навистина содржи дрвени и килибарни инсерти што ја содржи скулптурата „танцувачки слон“ создадена од постариот брат на Еторе, Рембрант на почетокот на минатиот век.

Bugatti W16 Mistral

Поврзани вести

Back to top button