Nio ќе отвори фабрика во Кина за производство на евтини ЕВ за Европа
Nio ќе ја насочи продажбата во Европа со буџетски ЕВ, бидејќи побарувачката на Кина слабее по завршувањето на државните субвенции
Кинескиот производител на електрични возила Nio планира да изгради фабрика за производство на евтини електрични возила под нов бренд за извоз во Европа веќе следната година, изјавија три лица кои се добро запознаени со ова прашање, а пренесува Automotive News Europe.
Планот за проширување на линијата на компанијата и проширување на продажбата во странство доаѓа откако продажбата на ЕВ нагло слабее во Кина, најголемиот светски пазар на автомобили, по завршувањето на државните субвенции за набавки на ЕВ.
Nio планира да лансира поприфатливи ЕВ производи под нови брендови по 2024 година, како дел од проектите со кодно име „Firefly“ и „Alps“.
Новата фабрика ќе биде изградена во градот Чужоу во источната кинеска провинција Анхуи, рекоа тие, додавајќи дека фабриката ќе произведува автомобили, развиени во рамките на проектот „Firefly“, кои Nio сака да ги извезе во Европа, каде што клиентите претпочитаат возила со мала големина. Nio веќе има две фабрики за склопување автомобили во главниот град на провинцијата Анхуи, градот Хефеи.
Цените на производителот на автомобили во Европа се движат од околу 50.000 евра до 91.000 евра, во зависност од опсегот на возилото и дали клиентите купуваат или изнајмуваат батерија.
Компанијата ќе пласира уште пет нови модели оваа година
Кинеските ЕВ производители, од кои повеќето сè уште губат пари, ги засилуваат напорите да го зголемат својот удел на пазарот, бидејќи употребата на ЕВ брзо се зголемува во Кина, каде што повеќе од една четвртина од новите автомобили продадени во јануари беа или целосно електрични или plug-in хибриди.
Додека Tesla се потпира на два модели за поголемиот дел од продажбата во Кина, стратегија која помогна да се задржат трошоците под контрола, многу кинески брендови нудат повеќе модели за да се привлечат до пошироката база на потрошувачи.
Nio нуди шест модели и планира да лансира уште пет оваа година под брендот Nio. Марката Nio е позиционирана за премиум сегментот да се натпреварува со BMW, Mercedes и Audi.
Претседателот на Nio, Вилијам Ли, исто така, во вторникот рече дека компанијата ќе го забрза проширувањето на својата мрежа на станици за замена на батерии во Кина.